Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2002, 10:51
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Wie gaat er kijken? Het komt dacht ik vanavond op tv.
Ik heb het vorig jaar gezien, en vond het erg leuk om te kijken

Wat vinden jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2002, 10:55
Secreet
Secreet is offline
moet werken
maar idd ze hebben wel eens hele leuke dingen...
Oud 25-10-2002, 11:04
Mysterons
Mysterons is offline
hmm der is toch een site van? wie weet wat de link daarvan is ?
Oud 25-10-2002, 11:45
boardbabe
boardbabe is offline
robijnfashionaward.nl

doen er nog meer mee of alleen deze 4?
Oud 25-10-2002, 12:54
Verwijderd
Citaat:
boardbabe schreef:
robijnfashionaward.nl

doen er nog meer mee of alleen deze 4?
Er zijn er 4 die worden beoordeeld door een jury, en 4 die meedingen naar de publieksprijs. En ik ga 't zeker wel kijken, 'tis echt koel..
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 13:03
ikbenLINDA
ikbenLINDA is offline
ik ga vanavond weg maar ik ga het wel opnemen denk ik
Oud 25-10-2002, 13:03
Qamra
Qamra is offline
Euh, de winnaar(s) is/zijn toch allang bekend?

Was op het nieuws
Oud 25-10-2002, 13:24
Ilsch
Ilsch is offline
ik heb paar van die ontwerpen voorbij zien schieten op tv?
ik vond dat zwarte wel koel.. met die puntige schouders.. was gebaseerd op een film ofzo.. kweenie meer precies..
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 14:03
stout!
stout! is offline
Een vriendin van mij mag misschien één van die creaties showen dus ik ga zeker kijken! Ik vind dit soort dingen sowieso heel leuk om naar te kijken.
Oud 25-10-2002, 14:16
Florine
Florine is offline
altijd leuk om een fashionshow te zien
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 14:32
Esmée
Esmée is offline
Ik ga t opnemen want vanavond ga ik eerst vieren dat ik weer van de tentamens af ben
Maar wil t zeker wel zien
Oud 25-10-2002, 17:52
Verwijderd
oewww, hoelaat komt het?
ik wil het best wel zien
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 17:54
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
om 22.25 komt t.. op net 5..
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 17:55
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik had op de website op die teddy-beer-outfit gestemd.. die vonk wel koel
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 17:56
Verwijderd
Citaat:
wallflower schreef:
ik had op de website op die teddy-beer-outfit gestemd.. die vonk wel koel
mwah, ik heb maar niet gestemd. Ik kon namelijk geen keuze maken. Ik vond de 4 ontwerpen allemaal niet echt denderend
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 01:19
Avelon
Avelon is offline
weet iemand eignelijk ook toevallig wanneer op tv5 enz modeshows zijn?
ik vind dat nml altijd zooo leuk (hmz ja) maar ik zie dat alleen heel soms als ik er heel toevallig langszap. ik snap niets van die programmering
vroeger was er ook nog wel eens style programma op cnn ofzo?
ik haat die nederlandse dingen meestal dus dat hoef ik niet te weten
Oud 26-10-2002, 10:27
dreadje
dreadje is offline
Ik heb het gezien en de presentatie (modeshops) van de ontwerpen waren wel kewl, maar die uitreiking vond ik echt super amateuristisch op zo'n mini-podium....dat ging de vorige jaren toch veel groter en spannender??
Oud 26-10-2002, 13:09
Verwijderd
Echt precies de dingen die ik niet koel vond wonnen. :/ Dat van die raven vond ik ronduit zwak (publieksprijs), en bij de vakjury vond ik bij dat in die Franse stijl wel okay, maar die lijn van die huisdieren van dat ijslandse meisje vond ik stukken beter.

Bij publieksprijs vond ik de 1e 2 heel leuk, bij de eerste was de presentatie koel, doordat ze voor die 'vlakken' gingen staan waardoor de lijnen van hun kleding doorliep, en bij de 2e vond ik het idee met die klederdracht/patchwork gewoon erg leuk.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 13:10
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef:
mwah, ik heb maar niet gestemd. Ik kon namelijk geen keuze maken. Ik vond de 4 ontwerpen allemaal niet echt denderend
Ik vond bij de vakjury-prijs niets echt heel erg geweldig nee, en bij de publieksprijs ook maar mhaw. Andere jaren was het volgens mij leuker. *confused*
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 13:35
ikbenLINDA
ikbenLINDA is offline
hmz.. de winnaar is net afgestudeerd van de school waar ik nu zit. zullen we wel een heel verhaal over gaan moeten aanhoren enzow..
Oud 26-10-2002, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Jewel schreef:
Echt precies de dingen die ik niet koel vond wonnen. :/ Dat van die raven vond ik ronduit zwak (publieksprijs), en bij de vakjury vond ik bij dat in die Franse stijl wel okay, maar die lijn van die huisdieren van dat ijslandse meisje vond ik stukken beter.
Die Hitchcock-ontwerpen vond ik ook niet echt geweldig. Een beetje suffig comcept. Die ontwerpen van dat ijslandse meisje waren ook erg tof. Maar die kledingstukken van wol enzo waren ook best wel trendy.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 13:38
Verwijderd
Citaat:
ikbenLINDA schreef:
hmz.. de winnaar is net afgestudeerd van de school waar ik nu zit. zullen we wel een heel verhaal over gaan moeten aanhoren enzow..
Zit je in Rotterdam? Daar kwam die van de vakjury vandaan.. Vond ik wel verrassend, over 't algemeen komen de winnaars toch van Arnhem.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 13:40
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef:
Die Hitchcock-ontwerpen vond ik ook niet echt geweldig. Een beetje suffig comcept. Die ontwerpen van dat ijslandse meisje waren ook erg tof. Maar die kledingstukken van wol enzo waren ook best wel trendy.
Hmja, het had leuk kunnen zijn, maar het kwam niet sterk naar voren. Zoals die 'pauwenrok', die vond ik opzich heel mooi, maar dat bovenstuk dat er bij hoorde vond ik ronduit lelijk. En ik vond 't met al dat zwart nogal meelopend met de gothic-trend.

Dat met die wol, was dat die lijn die ging over die teddyberen en een tank? Rechte lijnen in stevig materiaal tegenover ronde, losse vormen in zachte stoffen? Die vond ik ook wel leuk ja.. Maar de presentatie van dat ijslandse meisje was gewoon ook heel goed, qua muziek en inrichting in die (veels te kleine, naar mijn mening) catwalk/ruimte.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 13:44
ikbenLINDA
ikbenLINDA is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Zit je in Rotterdam? Daar kwam die van de vakjury vandaan.. Vond ik wel verrassend, over 't algemeen komen de winnaars toch van Arnhem.
ja ik zit op de willem de kooning. eerste jaars mode best leuke school hoor
Oud 26-10-2002, 13:46
Verwijderd
Citaat:
ikbenLINDA schreef:
ja ik zit op de willem de kooning. eerste jaars mode best leuke school hoor
Mijn zus heeft daar ook gezeten, alleen andere richting. Is mode in 't eerste jaar wel vooral gericht op mode, of krijg je van alle vakken wat? Dat lijkt me namelijk niet zoveel..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-10-2002, 13:49
ikbenLINDA
ikbenLINDA is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Mijn zus heeft daar ook gezeten, alleen andere richting. Is mode in 't eerste jaar wel vooral gericht op mode, of krijg je van alle vakken wat? Dat lijkt me namelijk niet zoveel..
alle klassen zijn verdeeld in 2d of 3d. mode hoort bij 3d en er zitten mensen met mode en interieur bij elkaar in 1 klas. bijna alle vakken zijn hetzelfde, alleen hebben we apart software lessen van mode en aparte lessen beroepsorientatie. beroepsorientatie is eigenlijk het enige vak waar je ook echt met mode bezig bent. maar andere vakken als ideeontwikkeling, ontwerpmethodiek , tekenen en vormstudie kan je later ook goeg gebruiken. je hebt er veel aan om aan inspiratie te komen en om je ideeen beter op papier te zetten
Oud 26-10-2002, 13:52
Verwijderd
Citaat:
ikbenLINDA schreef:
alle klassen zijn verdeeld in 2d of 3d. mode hoort bij 3d en er zitten mensen met mode en interieur bij elkaar in 1 klas. bijna alle vakken zijn hetzelfde, alleen hebben we apart software lessen van mode en aparte lessen beroepsorientatie. beroepsorientatie is eigenlijk het enige vak waar je ook echt met mode bezig bent. maar andere vakken als ideeontwikkeling, ontwerpmethodiek , tekenen en vormstudie kan je later ook goeg gebruiken. je hebt er veel aan om aan inspiratie te komen en om je ideeen beter op papier te zetten
Hmja, mijn zus zat dus bij Interieur, zelfde vakken dus.. Maar dankjewel.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 13:53
ikbenLINDA
ikbenLINDA is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Hmja, mijn zus zat dus bij Interieur, zelfde vakken dus.. Maar dankjewel.
alsje
Oud 26-10-2002, 14:11
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik heb t nog niet gezien, was gister weg, dus heb ik t opgenomen
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Jewel schreef:
Dat met die wol, was dat die lijn die ging over die teddyberen en een tank? Rechte lijnen in stevig materiaal tegenover ronde, losse vormen in zachte stoffen? Die vond ik ook wel leuk ja.. Maar de presentatie van dat ijslandse meisje was gewoon ook heel goed, qua muziek en inrichting in die (veels te kleine, naar mijn mening) catwalk/ruimte.
nee ik had niet over die ontwerpen geínspireerd op die tedduboor en die stripofiguren. Ik bedoelde ook dat ijslandse meisje met die huisdieren en met die gebreidde stropdas enzo...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 14:18
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef:
nee ik had niet over die ontwerpen geínspireerd op die tedduboor en die stripofiguren. Ik bedoelde ook dat ijslandse meisje met die huisdieren en met die gebreidde stropdas enzo...
Aaahzoo. Ja, ik vond dat van haar ook 't enige leuke wat er nog tussenzat.. En nu moeten de winnaars een collectie voor de Bijenkorf bedenken en dat wordt echt altijd ontzettend lelijk. :/ *denkt aan bloemenjurkjes van een paar jaar geleden*
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 00:36
GRRR
GRRR is offline
ik vond de modellen wel leuk
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 22:18
$tef
$tef is offline
Grrr kan wel wat Robijn gebruiken!! Geloof me ik ken hem en hij heeft echt nog nooit van wassen gehoord ! Hij stinkt enorm!!
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 22:29
GRRR
GRRR is offline
je ruikt je bovenlip gast. hoe vaak moet ik het blijven zeggen
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 23:04
$tef
$tef is offline
Je bent zo klein je komt niet eens in de buurt van mijn lip dus hoe kun jij dat nou weten!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten