![]() |
|
Poll: Wie was de beste speler van het seizoen [*] Pierre Van Hooijdonk? [*] Cristian Chivu? [*] Marcus Allback? [*] Rafael Vd Vaart? [*] Achmed Mido Hossam? [*] Kevin Hofland? [*] Paul Bosvelt? [*] Mark Van Bommel? [*] Andere Speler?
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7 ![]() Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Ik stem trouwens op Chivu .. als je eens ziet hoe goed hij zich de afgelopen tijd heeft ontwikkeld .. hij wordt al gezien als de beste verdediger van Europa (!!) .. nou en dat op je 21e in een niet al te groot voetballandje .. knap, heel knap
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Psv en Feyenoord hebben de pech gehad dat ze in Europa moesten voetballen... Daar heeft Ajax van geprofiteerd. Van Bommel staat niet voor niks in belangstelling van grote clubs in Europa( Arsenal,Barcelona). Dat de rest van Psv onder de maat heeft gepresteerd heeft Psv de kop gekost en ook het kampioenschap.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Eredivisie (Voorbereiding) seizoen 2006-2007 Mr.Oizo | 252 | 20-08-2006 10:59 |