Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2002, 21:29
Verwijderd
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar mensen die de yasmine pil slikken.. hoe zit het met de bijwerkingen en dergelijke? Aangezien je overal van die verhalen leest over te zware pillen en blabla.. en dan nog een vraagje.. hebben jullie gemerkt dat het invloed heeft op een vette huid en werd dat na die pil dus beter? Aangezien ik niet echt heel veel last ervan heb, wil ik liever niet aan de, zwaardere, diane35 pil. Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 21:32
christina14
christina14 is offline
hey ik slik nu al bijna een jaar yasmine en het is waar wat ze zeggen je wordt er niet dikker van ik ben zelfs 2 kilo afgevallen en ik heb geen rare bijwerkingen ofzo mn puistjes zijn minder en mn ongeseld heid is op tijd en weinig en hij is betrouwbaar tgen zwangerschap wat wil je nog meer ik heb ook geen klachten met buikpijn enzzzz
hij is gewoon goed

xxxies christina

oja het verschilt per persoon he wat de bijwerkingen zijn maar van de mensen die ik ken die deze pil slikken heb ik geen klachten gehoord
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 17:43
Yasmin
Yasmin is offline
Ik heb dus vandaag de Yasmin-pil gekregen, maar ik moet over twee weken ongesteld worden, weet iemand of ik al nu met de pil kan beginnen en dan over 3 weken een week niet enz.. of moet je perse beginnen met de pil tijdens je menstruatie?

Ik moet het echt weten dus ik hoop dat iemand reageert.....

Thanx alvast!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 21:25
kizzy
kizzy is offline
Citaat:
Yasmin schreef:
Ik heb dus vandaag de Yasmin-pil gekregen, maar ik moet over twee weken ongesteld worden, weet iemand of ik al nu met de pil kan beginnen en dan over 3 weken een week niet enz.. of moet je perse beginnen met de pil tijdens je menstruatie?
uh volgens mij niet.. pas tijdens of na de menstrutatie.. maar als je de pil van je huisarts hebt gekregen zal hij het er toch wel bijgezegt hebben? lees anders ff je boekkiej door als hij er nie in staat of bel je arts ffiez

Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 16:21
k@tje
k@tje is offline
Ik gebruik m nu een half jaar!! Hij bevaklt beter dan de vorige (waar ik 8kilo van was aangekomen) maar ik vind m een beetje vervelend met doorslikken... ik word er namelijk gewoon doorheen ongesteld...
Maar verder is ie wel fijn!
Oud 18-01-2002, 17:05
guinevieve juniper
guinevieve juniper is offline
De yasmine (ik heb hem)moet je nemen op de eerste dag van de eerst volgende menstuatie dit is heel belangrijk anders is hij niet betrouwbaar !!!!!!!!!!!
Geen bijwerkingen ik ben zels een kilo afgevallen

[Dit bericht is aangepast door guinevieve juniper (18-01-2002).]
Oud 20-01-2002, 16:22
*Curly*
*Curly* is offline
Ik heb al 7 maanden Yasmin en heb absoluut geen bijwerkingen gehad ofzo
verder heb ik van mezelf al gen vette huid en hij er ook niet vetter op geworden. En iedereen heeft weleens een kokkel (puist)
maar echte aanrader hoor!!!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten