Advertentie | |
|
![]() |
|
Wachten op iets dat komen gaat
Niet wetend wie de volgende is die mij verlaat Liefde is mij altijd al ontnomen Toch ben ik nu al erg ver gekomen Slepend trek ik mijzelf door het leven Voor geluk, al is het maar voor even
||
Citaat:
|
Heej Starfishje, je bedoelde mij denk k
![]() Heleen, ik wachtte ook elke keer tot er iets gaat gebeuren, maar zie ajb in dat dat echt niet werkt. Je hebt dan echt geen leven meer. Dat had ik ook niet. Je doet jezelf op deze manier veels te veel tekort. Bij mij in de familie gebeurde er achter elkaar ook veel, ook ziektes. Je hebt op een gegeven moment geen hoop meer, je bent bang dat er weer iets gaat gebeuren. Probeer je er overheen te zetten. Ik weet dat dat makkelijk praten is, maar ik probeer t ook. De ene dag is t makkelijker dan de andere, maar t lukt me aardig. Sterkte. Liefs, Heleen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hebben jullie dat ook altijd dat alles wat je over je ex hoort gevoelig bij je ligt?? meisje833 | 75 | 30-12-2004 20:55 | |
Liefde & Relatie |
kennen jullie dat ook?? sokkebokke | 22 | 16-02-2003 19:21 | |
Psychologie |
Hebben jullie dat ook?? kingetje | 3 | 30-05-2002 20:10 | |
Psychologie |
In de wereld van een verhaal blijven hangen. Hebben jullie dat ook wel eens? John Sickbock | 17 | 05-05-2002 22:00 | |
Psychologie |
Hebben jullie 't ook dat als je je depri voelt... Palmboompje | 13 | 02-03-2002 16:22 | |
Seksualiteit |
hebben jullie dat ook .... thesweetestduc | 10 | 30-01-2002 15:21 |