Advertentie | |
|
![]() |
|
dat noemen ze van verliefdheid over gaan naar 'houden van'
ik vind het allemaal goed en wel, maar heb het idee dat zo'n relatie niet goed is voor als je jonge bent. Als je het niet meer spannend leuk of whatsoever vind, dan moet je er een punt achter zetten. Als je er zeg maar klaar voor bent, en je ontmoet de juiste persoon gaat het leuke gevoel nooit meer weg. daarmee moet je dan trouwen ofzo. WOOW!! dat is de reden waarom je echt làng een rela moet hebben voordat je gaat trouwen... dat is waarom sterren altijd scheiden enzo en trouwens... ook andere mensen
|
Verwijderd
|
Verliefd zijn wordt op een gegeven moment over het algemeen houden van (tuurlijk kun je ook dan soms nog wel verliefd zijn). En ik denk dat het er (ook) om gaat of je nog genoeg om iemand geeft om voor altijd met iemand samen te leven, dat is iig iets wat bij mij heel erg speelt. Ik heb echt niet meer altijd vlinders in m'n buik als ik aan m'n vriend denk of hem zie, soms wel, maar niet meer 24/7, maar ik houd wel verschrikkelijk veel van hem. En dat is voor mij genoeg om er zeker van te zijn dat ik voor altijd bij hem wil blijven. 'k denk dat je het beter op zo'n manier kunt bekijken, geef je genoeg om hem en houd je genoeg van hem om een relatie te hebben/houden, verliefd zijn blijft niet altijd constant aanwezig nl.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik herken het wel, ja... was na een tijdje ook niet meer verliefd op m'n ex-vriend maar hield toen nog wel van hem, heb het er niet met hem over durven hebben maar na een tijdje kwam de verliefdheid terug... alleen wel jammer dat hij tegen die tijd niet meer op mij verliefd was, en kennelijk niet genoeg van me hield om dat genoeg te vinden, en het dus uitmaakte... maargoed
![]() als je relatie een beetje een gewoonte is geworden, is het misschien een idee om eens nieuwe dingen te gaan doen, overdreven romantisch tegen elkaar te doen... dan kan de verliefdheid zo weer terugkomen. Mijn ouders zijn bijna 27 jaar getrouwd en toch een groot deel van de tijd nog verliefd op elkaar - als het wat minder wordt, dan gaan ze samen een weekendje weg, en komen ze helemaal klef en giechelig terug ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
moeilijk moeilijk ja. ik had met mijn exvriend precies hetzelfde. de verliefdheid was weg maar we hielden van elkaar. helaas verwachte hij wel dat die kriebels zouden blijve bij "houden van"... en da heeft ook pijnlijke situaties opgebracht...
maar goed, nu is het al een tijdje uit en ik ben er eigelijk heel blij om. wij zijn 3 jaar samen geweest en het was heel gezellig saampjes, maar ik merk nu pas hoeveel ik gemist heb (gewoon kleine dingetjes)..... we zijn eigenlijk TE lang aan elkaar blijven plakken.... en dat is sonde, je bent jong en je moet lekker feeste enzo. echt een relatie hebben kan altijd nog... nu is de tijd om veel nieuwe mensen te leren kennen..
|
Ik vind dat niet meer dan normaal en zeker geen reden om het uit te maken. Als je echt denkt: bah, ik ben niet meer graag bij hem/haar, ja dan moet je het uitmaken. Maar als die zogezegde verliefdheid over is...tja, dat kan toch niet anders?
|
Ik heb oooit eeens 1 lange relatie gehad in het begin is het echt verlieft zijn maar later begon idd alles een beetje gewoon te worden of het gewoon standaart was maar heb altijd het gevoel gehad en gehouden dat ik echt van der hield en dat verliefd heid ging idd weg maar heb nooit gehad dat het uit zou gaan maar ja wereld is hard
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
HOe doen jullie dAt?? Roffachick | 10 | 12-07-2005 22:18 | |
Liefde & Relatie |
hebben jullie dat ook altijd dat alles wat je over je ex hoort gevoelig bij je ligt?? meisje833 | 75 | 30-12-2004 20:55 | |
Liefde & Relatie |
waar kennen jullie je geliefde van en hoe ging het bij jullie? Verwijderd | 61 | 01-06-2004 08:58 | |
ARTistiek |
Science Fiction boeken, lezen jullie ze wel eens? Vlooienband | 62 | 15-08-2002 19:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
Heeft iemand hier een keer in een revalidatie centrum gezeten,of kennen jullie iemand ==>Wunna<== | 15 | 27-04-2002 16:58 | |
Liefde & Relatie |
twijfels...dat ken toch niet, je weet het of je weet het niet? *meissie* | 12 | 28-02-2002 11:25 |