![]() |
|
![]() |
Mijn moeder is vijf maanden in het revalidatiecentrum 'de Vogellanden' in Zwolle geweest, maar dat was wel een heel andere situatie. De reden was dat ze tien weken in coma had gelegen en haar spieren dus zolang helemaal geen beweging hadden gehad, en de twee maanden erna ook nog haast niet.
Hoe dan ook, als je denkt dat je iets hebt aan mijn verhaal over hoe het met mijn moeder ging in de Vogellanden, mail me maar. weekdiertje@yahoo.co.uk Heb nu - sorry - niet zoveel tijd. Mollusc
||
![]() |
Citaat:
En ze zouden het diezelfde dag nog bespreken in de vergadering ofzo. En dan zou er waarschijnlijk binnen kort een afspraak komen waarin ik een rondleiding zou krijgen en voorgesteld zou worden aan 'de groep'. En nu wacht ik dus al een tijdje op een foontje zodat ik ook weet wanneer ik opgenomen ga worden, en wanneer die afspraak is... ![]()
|
goh bloempje ik wist niet dat jij dat had.
je moet er maar me leven,tis vast niet altijd makkelijk maarja het is niet anders. op den duur krijgt iedereen zijn porsie narigheid.. maarja nu to the point. ik heb een vriendin gehad die in heliomare(wijk aan zee) heeft gezeten na een operatie. zij lag op een kamer met nog 4 andere kinderen(ze was toen 11 en is nu 17) ze had een vaste dagindeling en ze kreeg ook therapie om haar spieren soepel te houden. je kan niet zeggen dat ze er lopend uitkwam omdat ze een spierziekte heeft. maar volgends mij heeft ze daar ook veel lol gehad ![]() |
![]() |
||
Citaat:
==>Wunna<==, succes enzo! het is vast niet zo erg als je denkt!
Laatst gewijzigd op 01-09-2007 om 12:22. |
![]() |
||
Citaat:
1 ding kan ik je zeggen:je krijgt wel karakter als je veel moet overwinnen ![]() ik heb ook veel moeten overwinnen in mijn leven. heb wat problemen met mijn fijne motoriek en heb dus veel moeten oefenen voordat ik kon schrijven. nu kan ik leesbaar schrijven. ik kon vroeger geen enkele bal vangen maar nu gaat het beter ![]() met vechten en oefenen bereik je veel ![]() Laatst gewijzigd op 01-09-2007 om 12:22. |
![]() |
|
![]() |
Dat is zeker een heel aangrijpend verhaal bloempjuh!! t is natuurlijk wel een hele andere reden dan waarom ik er zit... Maar ik ben errug benieuwd hoe 't allemaal bij mij zal gaan... En ik hoop dat 't gezellig wordt, en ik er weer helemaal gezond uit zal komen, want het heeft nu echt al veel te lang geduurt... Ik wil ook weer gewoon naar school kunnen. Ik blijf dit jaar al voor de 2x zitten. Maar aangezien ik geen zin had om 3 vwo voor de derde keer over te moeten doen, mocht ik ook naar 4 MAVO in september. Dus ik hoop dat ik dan weer 'gewoon' naar school kan. Want ik vind t al erg genoeg dat ik van VWO naar MAVO ben gegaan, dus dan wil ik volgend schooljaar wel graag gewoon m'n mavo diploma halen.. .Maar we merken wel hoe 't allemaal gaat lopen...
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Jaaaa, ik heb er gezeten, omdat ik een spierziekte heb, ik heb er daar mee leren omgaan, zeg maar...ik heb er drie maanden gezeten.
Een half jaar later mijn vriendin, die een ongeluk heeft gehad, en daarna mijn vriend (die ik daar pas ontmoette) Het is dus zo`n beetje mn `stamkroeg` geworden ![]() ![]() Het is gewoon heel gezellig, vind ik, ik heb er veel vrienden ontmoet. Natuurlijk is het niet allemaal fun, maar je moet ff doorbijten...... maak er het beste van, en succes!
|
![]() |
Bedankt voor je reactie..!! Dus dat is gewoon zo van 'gezellig ff met z'n alle naar t revalidatie centrum?'
![]() ![]() ![]() Als ik 't zo allemaal hoor lijkt 't me niet meer zo erg om daar heen te moeten gaan. Dus bedankt allemaal..!! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ben benieuwd hoe 't revalidatie centrum in Tilburg zal zijn... ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 01-09-2007 om 12:23. |
![]() |
|
|