Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
hmm, veel zag het besparen op een proc je niet echt opleveren (misschien een euro of 50).. dat mobo is prima ![]() die speakers zijn niet slecht of zow. maar meestal klinken dat soort pc setjes gewoon minder goed dan een maar boxen met een versterker er aan. dat laatste hoeft niet eens zoveel te kosten, een tweedehands versterker vind je zo en een paar boxen moet ook wel aan te komen zijn. mijn broertje heeft laatst een 5.1 setje aangeschaft (craetive 5300) dat klinkt best goed en mooi, maar als ik het verglijk met bij boxen (wharfdale) en versterker (onkyo) klinkt het toch anders.. (--> moeilijk een omschrijving te geven). het beste is om een keer naar zo'n setje te gaan luisteren, en dan te vergelijken met een set boxen+versterker. -de postbode-
|
Lijkt volgens mij ok...zelfs die lite on nix verkeerds aan hoor, wees blij dat je hem zo goedkoop kan krijgen...
Ikzelf heb ooit mijn versterker aan de geluidskaart geschakeld en dat klonk heel wat beter...vader heeft toen wel moeten helpen om te solderen maar uiteindelijk werkte alles prima ![]() Die computerboxen zijn meestal zwaar kut als je wat om je klank geeft idd ![]()
||
Ik had een simpele pc zo samengesteld.
Url naar vorige post Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder scheelt het niet zo heel veel. Volgens mij bespaar je niet zo erg veel op een processor dus dat was m'n rede om dan maar een xp 2000 te nemen |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Systeem] HDD zo veel mogelijk uit houden. Koning | 5 | 26-04-2007 21:25 | |
Software & Hardware |
[systeem] must...have...nieuwe pc BendeBen | 38 | 06-04-2006 16:49 | |
Software & Hardware |
[Systeem] Toekomst Verwijderd | 56 | 01-09-2005 20:57 | |
Software & Hardware |
[UPS systeem] Souris | 5 | 20-04-2005 08:37 | |
Software & Hardware |
[Systeem] Is dit goed? JH | 23 | 25-05-2004 17:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |