Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Leuk dat je zo gefacineerd bent dan! Alleen een beetje enge diertjes heb je daar ![]() frida_love10@hotmail.com
|
![]() |
Ik heb 2 ratten, die er per dag gemiddeld een uur uit mogen. Verder heb ik een heleboel muizen die ik op school kweek met een vriendin. Ze krijgen daar van veel leerlingen aandacht. Ook heb ik samen met m'n broertje 9 slangen, die we er gemiddeld elke 2 dagen even uithalen. En we hebben hier ook nog een hond, die krijgt elke keer als hij langsloopt een aai/knuffel of iets lekkers, iedereen wandelt ermee, en natuurlijk wordt er per dier tijd uitgetrokken voor het voeren en aaien, en bij de muizen/ratten is er 1 keer per week een grote schoonmaakbeurt, waarbij ze ook weer veel aandacht krijgen en direct gechecked worden of ze niet ziek zijn. Verder heeft mijn broertje sinds kort een konijn. Hij geeft hem water en voer, en ik borstel hem elke avond een kwartiertje (hij is langharig) en maak zijn hok schoon.
Ik ben eigenlijk de hele dag met dieren in de weer. 's Ochtends als ik opsta check ik ze allemaal even, en ga daarna naar school. Als ik rond 1600 weer thuis ben krijgen ze allemaal even een aai. Op school ben ik gemiddeld een uur per dag (in de pauzes) met de muizen bezig. 's Avonds als ik naar bed ga voer ik mijn muizen en ratten. En tussendoor natuurlijk zo veel mogelijk opzoeken over verschillende diersoorten en hoe je ze het beste kunt verzorgen. Ik denk dat ik voldoende tijd aan mijn dieren besteed, al wil ik natuurlijk altijd meer doen (maar dan krijg ik m'n ouders op m'n dak, met het feit dat er ook nog zoiets bestaat als huiswerk ![]() ~Silverwolf~ ![]()
|
![]() |
ik ben ong. 4 uur per dag soms iets minder soms iets meer met m'n pony's, zijn er 4, bezig.
mijn hond begroet ik altijd en soms laat ik hem uit, maar vanwege tijdgebrek toen pa/ma/broertje dat vaker. de konijntjes van mijn broertje pak ik wel eens op om te aaien, niet elke dag want dat is zijn zorg. mijn vogeltjes zeg ik ff hallo en verzorg ik en ja de vissen die voer ik hehe, daar kun je zo weinig mee he! mzzl steph |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Flora & Fauna |
Gezocht: huisdier. Rodion | 30 | 02-02-2006 22:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Uitleg over het geweld van God die liefde is in het Oude testament KingOfGod | 178 | 11-12-2005 11:53 | |
Psychologie |
enquete Judy2 | 69 | 16-05-2005 08:42 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 |