Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hoi
het is natuurlijk altijd wat anders om elkaar irl te leren kennen, maar jullie chatten nu al een aantal maanden, ze zal je qua persoonlijkheid al wat kennen, als jullie meeten, leer je elkaar gewoon nog beter kennen! het verschil tss jij op msn en irl zal wel zo groot niet zijn dat het haar afschrikt he ![]() maar nu ben ik heel erg moetjes en gaak doke doen dada |
![]() |
|
Ik denk ook dat het goed zal gaan.
Maar bedenk wel dat als je haar nooit gesproken heb met IRL dat je nooit weet of ze wel echt een meisje is. Ze hadden namelijk ooit ns een klasgenoot van mij in de maling genomen op die mannier ook na 3maanden chatten. Dus wees op je hoede, laat bv een vriend je op bellen, dan heb je altijd een goede smoes om weg te gaan. Suc6
||
![]() |
Citaat:
Ik heb zelf 2x in die situatie gezeten.... Ik heb echter wel eerst met ze gesproken via de telefoon... Ik raad je ook zeker aan om haar te bellen.... Ik weet niet waarom je bang bent om haar te ontmoeten, blijkbaar vindt je zelf dat je je anders voor hebt gedaan dan je werkelijk bent.... Het valt moeilijk te zeggen hoe alles zal aflopen... Bij mij is het tot nu toe 2 van de 2 keer goed gegaan ![]() Maar bel haar gewoon eens en kijk hoe dat gaat ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hebben jullie al een foto aan elkaar gegeven ? want dan hebben jullie al een beetje een beeld van elkaar en dan zal het vast wel meevallen... bij mij is het in 1 keer goed gelukt, wij hadden 4 maanden gechat en toen amar eens gemeet.. was superleuk.. en nu hebben we al een poosje verkering.. dus het kan wel
![]() |
![]() |
|
![]() |
heb je al een foto van haar gezien ?
wat ik dus heb meegemaakt dat ik een kertje met een meisje had afgesproken en liep ik dus naar die plek toe waar we afgesproken hadden en ik zag haar staan...... ![]() ![]() ik hoop dat dit jou niet gaat gebeuren, suc6
|
Het lijkt me wel verstandig als je eerst een foto van elkaar hebt gezien, en al met elkaar hebt gebeld..Bij mij en mijn vriend liep het al heel lang goed, en ik ben normaal niet zo'n prater over de telefoon, maar bij hem ging het heel goed...En ik had een foto gezien, dus ik wist *waar ik aan begon* zeg maar....En nu hebben we al 13 maanden, dus jah
![]() Gewoon eerlijk zijn tegen elkaar, en ervoor gaan!
||||||
Citaat:
![]() ik bedoel, we zijn al heel erg veel met elkaar bezig geweest, dat de persoon die me in de maling wil nemen wel heel erg veel vrije tijd moet hebben. we gaan binnenkort ook es bellen, hoewel ik het toch wat eng vind. Toch bedankt voor je reactie. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
mijn ouders maken me gek... evanescence | 4 | 21-10-2004 09:49 | |
Liefde & Relatie |
N verhaaltje....plies lees ff Aguy | 14 | 18-07-2003 12:05 | |
Psychologie |
mijn verhaal wil ik even kwijt miep | 9 | 19-02-2003 18:04 | |
Verhalen & Gedichten |
lees ff en laat weten of het zuigt Diluted | 4 | 20-01-2003 12:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal voor stage (reacties zeer gewenst) Verwijderd | 12 | 08-10-2002 11:04 | |
Psychologie |
Vage tegenstelling.. wat denk jij? Verwijderd | 45 | 24-04-2002 14:02 |