Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2002, 22:09
my iron lung
my iron lung is offline
Sinds een paar maanden ken ik dus een meis via inet, en we zijn dus verliefd op elkaar geworden, ik bedoel, we beginnen nog geen "relatie" voor we elkaar gezien hebben en we gaan dus meeten in december. Ik ben er eigenlijk heel erg bang voor, ook om te bellen enzo, want ik vrees dat ze me niet zal willen. Zijn er mensen die dit ook meegemaakt hebben en hoe moet ik me gedragen? Ik bedoel, we chatten wel een uur per dag en de gevoelens die we voor elkaar hebben zijn oprecht, maar toch ben ik nog bang om haar te verliezen.
Alvast bedankt.
Oud 01-11-2002, 22:12
jij
jij is offline
bij mij is het op 1x na altijd goed afgelopen
probeer kalm te zijn (is natuurlijk makkelijker gezegd) en jezelf te blijven, amuseer jullie. aangezien jullie beiden verliefd zijn, zal er weinig mislopen, waarom zou ze je niet willen? het lijkt er toch op dat jullie elkaar goed kenne, dus weet ze wel wat ze kan verwachten toch? kweet tis altijd spannend maar toch..
maak je maar geen zorgen!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 22:16
my iron lung
my iron lung is offline
Citaat:
mijkeeuuh schreef:
aangezien jullie beiden verliefd zijn, zal er weinig mislopen, waarom zou ze je niet willen?
hallo mijkeeuh,
ik denk dat er misschien een verschil is tussen de persoon die ik op msn ben (de persoon waar ze verliefd op is geworden) en de persoon die ik IRL ben. Hmm, mss es vragen aan wat vrienden.
Bedankt voor je reactie!
Oud 01-11-2002, 22:23
jij
jij is offline
hoi

het is natuurlijk altijd wat anders om elkaar irl te leren kennen, maar jullie chatten nu al een aantal maanden, ze zal je qua persoonlijkheid al wat kennen, als jullie meeten, leer je elkaar gewoon nog beter kennen! het verschil tss jij op msn en irl zal wel zo groot niet zijn dat het haar afschrikt he
maar nu ben ik heel erg moetjes en gaak doke doen

dada
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 22:44
knijtert!
knijtert! is offline
Ik denk ook dat het goed zal gaan.

Maar bedenk wel dat als je haar nooit gesproken heb met IRL dat je nooit weet of ze wel echt een meisje is.
Ze hadden namelijk ooit ns een klasgenoot van mij in de maling genomen op die mannier ook na 3maanden chatten.
Dus wees op je hoede, laat bv een vriend je op bellen, dan heb je altijd een goede smoes om weg te gaan.
Suc6
Oud 02-11-2002, 06:05
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
my iron lung schreef:
Sinds een paar maanden ken ik dus een meis via inet, en we zijn dus verliefd op elkaar geworden, ik bedoel, we beginnen nog geen "relatie" voor we elkaar gezien hebben en we gaan dus meeten in december. Ik ben er eigenlijk heel erg bang voor, ook om te bellen enzo, want ik vrees dat ze me niet zal willen. Zijn er mensen die dit ook meegemaakt hebben en hoe moet ik me gedragen? Ik bedoel, we chatten wel een uur per dag en de gevoelens die we voor elkaar hebben zijn oprecht, maar toch ben ik nog bang om haar te verliezen.
Alvast bedankt.
Ik weet niet waar ze woont, maar waarom meeten jullie pas in december?

Ik heb zelf 2x in die situatie gezeten.... Ik heb echter wel eerst met ze gesproken via de telefoon... Ik raad je ook zeker aan om haar te bellen....

Ik weet niet waarom je bang bent om haar te ontmoeten, blijkbaar vindt je zelf dat je je anders voor hebt gedaan dan je werkelijk bent....

Het valt moeilijk te zeggen hoe alles zal aflopen... Bij mij is het tot nu toe 2 van de 2 keer goed gegaan

Maar bel haar gewoon eens en kijk hoe dat gaat
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 09:36
Verwijderd
hebben jullie al een foto aan elkaar gegeven ? want dan hebben jullie al een beetje een beeld van elkaar en dan zal het vast wel meevallen... bij mij is het in 1 keer goed gelukt, wij hadden 4 maanden gechat en toen amar eens gemeet.. was superleuk.. en nu hebben we al een poosje verkering.. dus het kan wel gewoon erin blijven geloven en tegen haar zeggen dat als jullie elkaar zien dat jullie eerlijk tegen elkaar zeggen wat jullie van elkaar vinden
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 10:09
Blabal
Blabal is offline
heb je al een foto van haar gezien ?

wat ik dus heb meegemaakt dat ik een kertje met een meisje had afgesproken en liep ik dus naar die plek toe waar we afgesproken hadden en ik zag haar staan...... die was maxximaal 1.10m een enorm hooft (...eigenlijk best wel lullig...) maar ik keerde gelijk om

ik hoop dat dit jou niet gaat gebeuren, suc6
Oud 02-11-2002, 11:34
Rj's_engeltje
Rj's_engeltje is offline
Het lijkt me wel verstandig als je eerst een foto van elkaar hebt gezien, en al met elkaar hebt gebeld..Bij mij en mijn vriend liep het al heel lang goed, en ik ben normaal niet zo'n prater over de telefoon, maar bij hem ging het heel goed...En ik had een foto gezien, dus ik wist *waar ik aan begon* zeg maar....En nu hebben we al 13 maanden, dus jah
Gewoon eerlijk zijn tegen elkaar, en ervoor gaan!
Oud 02-11-2002, 18:53
my iron lung
my iron lung is offline
Citaat:
knijtert! schreef:
Ik denk ook dat het goed zal gaan.

Maar bedenk wel dat als je haar nooit gesproken heb met IRL dat je nooit weet of ze wel echt een meisje is.
ik ben wel heel erg zeker dat ze echt is hoor
ik bedoel, we zijn al heel erg veel met elkaar bezig geweest, dat de persoon die me in de maling wil nemen wel heel erg veel vrije tijd moet hebben. we gaan binnenkort ook es bellen, hoewel ik het toch wat eng vind. Toch bedankt voor je reactie.

Citaat:
Herrie schreef:
Ik weet niet waar ze woont, maar waarom meeten jullie pas in december?
ze woont in nijmegen en ik in brugge, is wel 260km en zeker als je 14 bent. En ik doe me niet anders voor, ik kan wel beter vertellen over wat ik voel met msn, ook tegenover mn echte vrienden. Bedankt voor je reactie.

Citaat:
Stefanlovertje schreef:
hebben jullie al een foto aan elkaar gegeven ? want dan hebben jullie al een beetje een beeld van elkaar en dan zal het vast wel meevallen...
jawel, we hebben elkaar al op fotos gezien, hebben ook brieven gestuurd enzo, maar ik ben banger van hoe ze me echt vindt, hoe ik IRL ben. Bedankt!

Citaat:
Dave schreef:
wat ik dus heb meegemaakt dat ik een kertje met een meisje had afgesproken en liep ik dus naar die plek toe waar we afgesproken hadden en ik zag haar staan...... die was maxximaal 1.10m een enorm hooft (...eigenlijk best wel lullig...) maar ik keerde gelijk om
don't worry, ik weet best wel hoe ze eruit ziet. Bedankt !

Citaat:
Rj's engeltje schreef:
Gewoon eerlijk zijn tegen elkaar, en ervoor gaan!
Zal ik zeker doen! Dankjewel!
Oud 02-11-2002, 19:10
jij
jij is offline
ben jij van brugge!!!
leuk
ik van waregem.
dada
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 19:46
my iron lung
my iron lung is offline