Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De vraag is echter, als je er niet veel zware applicaties op draait, is een upgrade naar 2,5ghz dan niet een beetje overdreven? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Neem eentje die nu goed voldoet, want over een jaartje of 2 / 3 draaien we waarschijnlijk op 64 bit. |
![]() |
||
Citaat:
toch ben ik blij dat ik een 64 Bit's Machine bezit die gaat dan teminste nog wel ff mee tot dat er 128Bit's CPU's zijn ;-) (128Bit's CPU's hebben een data precisie die compleet nutteloos is 64Bit's is _zat_ daarom zullen we waarschijnlijk nooit een machine zien met 128Bit's precisie )
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
hmm, tsja, als je nooit spelletjes speelt en/ of zware apz draait. heb je dan wel een computer upgrade nodig? waar draai je nu op? en wat bevalt daar niet aan. en evt kun je nu een kleine upgarde doen en dan als het weer nodig is nog een keer... (denk aan een duron/ xp op een goedkoop plankje met niet te veel ram) dat kost je bijna niets en je kan er als je toch niet echt gamed of flink zit te fotosoepen (of ietd dergelijks) dan weer even tegen aan. en dat hele 64bit verhaal dat zal allemaal wel ![]() -de postbode-
|
Ik zou in jouw situatie gewoon een nieuwe PC kopen. (incl. monitor) Maar dan kan je wel de normale dingetjes op een vlotte manier doen, zoals cd'tjes branden en internetten.
SAMENSTELLING AMD XP 1700 /266Mhz 64MB DDR ATI Radeon 8500 DVI +TV-out 30Gb 5400Rpm ATA133 16xDVD 48XCD Plextor 48x24x48 Burnproof CD-rewriter 10/100 Fastethernet 256MB DDR266 pc2100 YS 300W 4x 5.25 2xHDD 2x FDD AMD / Intel Certify (behuizing) Toetsenbord met extra funtie toetsen 5 knops internet scrollmuis 270Watt PMPO Stereo Speakerset Iiyama 17" PLUS - USB 1.0 - TV-Out - DVI-out - Mogelijkheid tot dual monitor - S-VHS --> tulp converter - Tulp kabel voor TV-out 1 jaar garantie 768,- euro PC 219,- euro MONITOR --------------------------- 987,- euro TOTAAL Maar mag ook was anders... wat jij wilt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() a. hij vraagt er niet naar b. een nieuw susteem is wel even wat duurder dan alleen een mobo/proc/geheugen. c.waarom?????????????????? -de postbode-
||
Citaat:
![]() p.s. Het hoeft niet, maar ik zou het zo wel doen ![]() Laatst gewijzigd op 31-10-2002 om 11:09. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat het goedkoper is valt behoorlijk tegen hoor... een mobo+geheugen+proc kost je iets van 300-400 euro afhankelijk van wat je koopt. een hele nieuwe pc is al gouw het dubbele. wat bedoel je verder met inkoopvoorwaarden en ''noem het maar op'' ![]() verder is de kans dat ie stuk zou gaan net zo groot als het een nieuwe pc (ok. misschien als er in de oude setup een slechte voeding zat) ![]() -de postbode-
|
ik zou er ook een goedkope 32 mb videokaart ofzo bij kopen want als je een 4 mb videokaart hebt en dan zo'n goede pc dan loopt heel windows nog steeds haperig.. (ikke heb 1 dag ofzo een 4mb kaartje gebruikt vandaar
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[upgrade] pc upgraden BSDusr | 23 | 09-01-2007 13:48 | |
Software & Hardware |
[PC] nieuwe pc, advies gevraagd Guinevere03 | 3 | 07-04-2006 00:04 | |