![]() |
|
![]() |
zo iets had ik ook alleen bij mij waren het de aanhechtingen van je spieren tussen je ribben. die konden soms echt ontzettend pijn doen en dan had ik het gevoel dat me longen uit elkaar klapte maar dat zijn dus gewoon spieren die er over heen lopen.
|
ja, heb ik ook wel. echt bij vlagen. dan ineens 5x in een week, dan weer maanden niet. mooi dak nu weet wat het is, als dat tenminste klopt met die spiertjes.... gaat het wel weer helemaal over??
|
![]() |
ik zal je heel misschien geruststellen:
ik heb dat ook gehad en ik was ook ongerust, dus ben ik naar de dokter gestapt. de dokter vertelde me dat mensen met hartklachten een drukkend gevoel op hun hartstreek hebben, alsof er een olifant op hen staat of een band strak om hun heen zit. maar dat wat jij hebt is een spiertje die niet helemaal goed zit ofzo. dat vertelde de dokter tenminste aan mij, maar als je het niet vertrouwt moet je ff naar je huisarts gaan. die kan je waarschijnlijk sowieso geruststellen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Steken en druk op borst Noa1029 | 5 | 19-01-2013 11:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hartproblemen of niet? (Zorgen...) AceSpade | 18 | 04-08-2012 22:17 | |
Drugs & Alcohol |
Invloed hasj op je geestelijke gesteldheid blurred | 28 | 15-05-2006 18:02 | |