Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
ik heb niet zo snel een hekel aan tv mensen maar ik pik af en toe wel is wat op van gtst (omdat m,n zusje het kijkt)...en dan is er zo.n vent die op een aap lijkt ..Jef of zo ? en elke keer als ik hem ziet loopt die maar te schreeuwen ...ARGHH DIE!!!
en Bob saget is Juist funny omdat hij gewoon zo LOMP is ...z,n grappen zijn echt zooo On-funny dat het gewoon funny is ..see ? |
![]() |
|
*Gaby "gegarandeerd" van Lijn 4
![]() ![]() ![]() *Anniko van Santen ![]() *Paula "Get the Picture" Udondek ![]() *Henny Huisman en al zijn pluchen paardjes/alter ego's (Snuitje, Bulletje ![]() *Beau "borsthaar"van Erven-Dorens ![]() *Peter R. de Vries ![]() *Martijntje Krabbétje ![]() *Bob Faggot ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik vind de volgende mensen vervelender: -carlo boshart met dat ranzige haar op zijn gezicht -irene moors is een ordinaire trien, vandaag was ik aan het zappen en toen liet ze een boer op de tv ![]() -marga van praag, zij kan zoch echt niet opmaken, net een dragqueen ![]() -gerard joling, ik vind hem echt een hoer, kom op hé how low can you go, het partijlied van de lpf zingen ![]() -martijn krabbé, die vent staat alleen maar te smylen |
![]() |
||
Citaat:
![]() k vind die knakker van heb ik dat btw ook irri, die laat mensen nooit uitpraten..
|
![]() |
Het mannetje dat 's ochtends onder de gtst herhaling de 'gtst quiz' oid presenteert.
'ja, het is een hele moeilijke vraag, ik weet het zelf ook niet!' 'Ik wil het geld echt graag weggeven hoor, vooral aan U!' 'Zoveel geld hebben we nog NOOOOit weggegeven!' 'pak die telefoon...probeer het gewoon een keertje!' |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|