Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2002, 15:39
man pis = back
man pis = back is offline
Hoi, ik hou mijn betoog over Volkert van der G. , ik moet mijn leraar van mijn standpunt overtuigen en argumenten geven, nu is mijn standpunt: Heeft Volkert van der G. wel het recht om te eisen dat het licht 's nachts niet blijft branden, meer privacy bij bezoek, de isoleercel etcetera.
Ik vind persoonlijk van niet, en dan de vraag: waarom vind ik dat? Omdat hij iemand heeft vermoord die anders als anders is, hij verwoorde de gedachte van veel mensen. Maar aan dit alleen heb ik niet genoeg.

Wat is jullie standpunt en wat zijn jullie argumenten, please antwoord op dit bericht want vrijdag moet ik mijn betoog al houden. Alvast bedankt!!
Oud 05-11-2002, 16:04
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
die staat ook al bij Moderne talen (crosspost, waarom?)
die zag ik eerst.
Oud 05-11-2002, 17:20
man pis = back
sorry maar sommige mensen komen alleen in de topic school & studie, en misschien heeft er hier misschien een goeie mening met argumenten... sorry voor de corsspost
Oud 05-11-2002, 17:27
Verwijderd
Citaat:
man pis = back schreef:
sorry maar sommige mensen komen alleen in de topic school & studie, en misschien heeft er hier misschien een goeie mening met argumenten... sorry voor de corsspost
dat telt niet
dan kun je ze beter meteen overal gaan posten

delete 'm gewoon hier.., hier wordt ie anders toch weer naar MT verplaatst.. (en kijk eens op A &N!)
Oud 05-11-2002, 17:34
Verwijderd
Citaat:
man pis = back schreef:

Ik vind persoonlijk van niet, en dan de vraag: waarom vind ik dat? Omdat hij iemand heeft vermoord die anders als anders is, hij verwoorde de gedachte van veel mensen. Maar aan dit alleen heb ik niet genoeg.
*uche* en wat als ie nou mij had vermoord?
ik ben niet bijzonder, dus dan heeft ie d'r wel recht op te eisen dat 't licht uit gaat
zoals 't op mij overkomt...
Oud 05-11-2002, 18:54
man pis = back
ja foutje, mijn standpunt is veranderd, het is geworden: Volkert van der G. heeft wel het recht om te eisen dat hij meer privacy krijgt, ten eerste omdat hij het nog bewezen moet worden dat hij de moordenaar is en dus een verdachte is, en ten tweede, een crimineel is een crimineel, dus hij moet gelijk behandeld worden.

dit standpunt leek mij persoonlijk makkelijker te betogen, omdat je hier meer argumenten bij kan zoeken, iemand misschien nog argumenten, bedankt!
Oud 05-11-2002, 22:26
autodropje
autodropje is offline
naja zie Moderne Talen dus...

Regels voor berichten