Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind Ian McKellen idd wel goed.. hij ziet er echt superlief uit.. en ik vond die Dumbledore er ook altijd heel lief uit zien.. duzjah.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Een echt goede vervanger vinden ze nooit, vrees ik (stem is anders, gezicht, enz.), maar het moet toch, dus ik denk dat idd die achteurs die Gandalf en Saruman spelen wel in aanmerking komen, vooral omdat de gezichten en de stemmen er aardig op lijken (en make-up doet wonderen).
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Even serieus: ik zou het heel jammer vinden als de rollen van Harry, Ron en Hermelien opeens door anderen gespeeld zouden worden. Ik denk dat ik dan niet meer naar de films zou gaan...
|
Misschien kunnen ze ook Sean Connery doen, die heeft nog nooit een tovenaar gespeelt enne dan ga je niet zitten kijken van daar heb je Gandalf of Saruman... En als de spelers vervangen worden is idd wel jammer, maar op zich zal ik wel naar de films blijven gaan denk ik...
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
"Hee, Gandalf speelt mee in Harry Potter!" "Nee joh, dat is Ian McKellen als Dumbledore." "Huh?"
||
Citaat:
Bron Harry Robinson: http://us.imdb.com/StudioBrief/2002/20021028.html
|
![]() |
ik heb ook gehoord dat de Harry, Hermione en dat andere joch ermee kappen na HP 3... volgens Chris Columbus om ze ff wat rust te gunnen ofzo
![]() en dat ze groeien IRL is juist goed, tussen de boeken zit er steeds een periode van een jaar, en als ze elk jaar een film maken... <edit> hmmm niet elk jaar..., Prisoner of Azbakan staat voor 2004 gepland, vergeet bovenstaande <edit> Laatst gewijzigd op 04-11-2002 om 19:57. |
![]() |
|
|