Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ik ga nooit uit.
|
Nee ik ga niet vaak uit
vind het niet leuk .. concerten bezoeken, dat is voor mij uitgaan. Alleen ik zit nog met het probleem dat ik geen rijbewijs heb (en mijn vrienden ook niet), en hier in de buurt komen niet echt veel bands die ik leuk vind, dus ga ik evengoed niet vaak iets leux doen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik ga elke week 1 keer, kmag niet vaker van mn ouders, maarja dat houd ik ook niet vol meestal, want ik werk de hele zaterdag. tsja, je moet ergens het geld vandaan halen he
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Wat is vaak?
Ik zelf ga ongeveer 2 keer per week uit, op dinsdag en op donderdag. Soms ook nog op zaterdag als ik bij mijn ouders ben. Toen ik 15 hoefde ik nog niet zo nodig uit te gaan...maar toen ik met uitgaan begon(jaartje of 3 geleden) mocht ik zo vaak als mijn geld het toeliet, wat betekende dat het bij 2x in de maand wel ophield... |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
food &lifestyle Otis | 42 | 17-07-2005 14:20 | |
Eten & Drinken |
uit eten cyntha | 28 | 02-06-2004 16:10 | |
Liefde & Relatie |
Gaan jullie veel uit samen met je vriend(in) en vrienden van jullie? G.T.C. | 23 | 07-05-2004 15:45 | |
De Kantine |
Hoe gaan jullie met ergernis om? murwari | 17 | 01-09-2003 08:54 | |
Psychologie |
hoe gaan jullie hiermee om? AngelEyez | 12 | 31-05-2003 17:01 | |
Eten & Drinken |
uit eten coecie | 16 | 14-03-2003 00:42 |