Ik heb dus een korte relatie gehad met een meisje. Ik was echt helemaal weg van haar, en zij in het begin ook van mij, ten minste, zo kwam dat bij mij over). Maar zij heeft het na ongeveer 2 maanden uitgemaakt. Ik ben nooit boos op haar geweest. Sinds ik met haar kreeg, ongeveer 4-5 maanden geleden, denk ik elke dag aan haar. Maar het lijkt of ze niet meer met me wil praten.
Ik heb haar in de tussen tijd misschien 2 keer gezien. En vandaag heb ik contact met haar gezocht via msn (voor het eerst sinds het uit is). Maar binnen 2 minuten Zei ze dat ze weg moest, en ze was meteen offline. Ik dnek dat ze me geblokt heeft....
Maar ik begrijp niet wat ik fout heb gedaan als ik iets fout heb gedaan ten minste). Wat is nu de beste manier om met har te praten?
Ik heb al eens een meeltje gestuurd, maar die bleef onbeantwoord. En in real life tref ik haar nooit. Misschien eens in e 2 maanden.
Moet ik haar nu blijven bestoken met meeltjes? Dat is eigenlijk niet echt wat ik wil. Ik ben absoluut niet van plan om haar lastig te vallen.
Maar wat moet ik nu doen? Ik kan haar niet zomaar laten gaan, ik he nog nooit zo veel gehouden van iemand als van haar. Ik denk nu nog zo'n 10 keer per dag aan haar, terwijl het al 2 maanden uit is.
Wat ook vervelend is dat ik eigenlijk niemand heb om er over te praten..... dus helaas moeten jullie alles aan horen. Maar ook als er iemand is die graag met mij wil praten, het liefst iemand van het vrouwelijke geslacht en waarom weet ik ook niet... (die vertrouw ik gewoon eerder) Die wil ik graag over msn contact hebben. Dat zou me ook wel helpen denk ik. Maar laat hier ieder geval wat achter.
Ik weet dat het heel erg vaag klinkt als je dit alles gelezen hebt... maar please, help me!!