Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2002, 01:32
wortelQ
wortelQ is offline
Ik heb dus een korte relatie gehad met een meisje. Ik was echt helemaal weg van haar, en zij in het begin ook van mij, ten minste, zo kwam dat bij mij over). Maar zij heeft het na ongeveer 2 maanden uitgemaakt. Ik ben nooit boos op haar geweest. Sinds ik met haar kreeg, ongeveer 4-5 maanden geleden, denk ik elke dag aan haar. Maar het lijkt of ze niet meer met me wil praten.
Ik heb haar in de tussen tijd misschien 2 keer gezien. En vandaag heb ik contact met haar gezocht via msn (voor het eerst sinds het uit is). Maar binnen 2 minuten Zei ze dat ze weg moest, en ze was meteen offline. Ik dnek dat ze me geblokt heeft....

Maar ik begrijp niet wat ik fout heb gedaan als ik iets fout heb gedaan ten minste). Wat is nu de beste manier om met har te praten?
Ik heb al eens een meeltje gestuurd, maar die bleef onbeantwoord. En in real life tref ik haar nooit. Misschien eens in e 2 maanden.
Moet ik haar nu blijven bestoken met meeltjes? Dat is eigenlijk niet echt wat ik wil. Ik ben absoluut niet van plan om haar lastig te vallen.

Maar wat moet ik nu doen? Ik kan haar niet zomaar laten gaan, ik he nog nooit zo veel gehouden van iemand als van haar. Ik denk nu nog zo'n 10 keer per dag aan haar, terwijl het al 2 maanden uit is.

Wat ook vervelend is dat ik eigenlijk niemand heb om er over te praten..... dus helaas moeten jullie alles aan horen. Maar ook als er iemand is die graag met mij wil praten, het liefst iemand van het vrouwelijke geslacht en waarom weet ik ook niet... (die vertrouw ik gewoon eerder) Die wil ik graag over msn contact hebben. Dat zou me ook wel helpen denk ik. Maar laat hier ieder geval wat achter.

Ik weet dat het heel erg vaag klinkt als je dit alles gelezen hebt... maar please, help me!!
Oud 03-11-2002, 07:11
Verwijderd
Misschien heeft ze gemerkt hoezeer het je opbreekt en verbreekt ze daardoor zelf het contact, omdat het de snelste manier is om erover heen te komen.

Misschien voelt ze zich ook gewoon bekneld door jou, omdat je zó aan haar hangt.

Misschien vindt ze je ook gewoon niet meer leuk en wil ze geen tijd aan je verspillen.

Misschien..

PS: Je moet haar laten gaan, daar kom je niet omheen.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 12:08
wortelQ
wortelQ is offline
Ik heb nooit aan haar gehangen. Ik heb haar altijd heel vrij gelaten.... misschien wel TE vrij.

Iedereen zegt wel dat het vanzelf over gaat. Maar ik merk er nog nix van. En ik heb totaal geen contact met haar gehad sinds het uit is, behalve dan die 2 minutjes op msn. En dat was dus ook niet echt contact te noemen.
Het is net of het steeds erger word.
Oud 03-11-2002, 12:33
etoile
etoile is offline
ik ken je probleem wel. Ik maak iets dergelijks mee nu. Alleen zit de situatie iets anders in mekaar.

Je moet echt op een rijdje zien te krijgen. Want je gaat er anders echt aan onderdoor.

Als je erover wil praten, je mag me toevoegen op msn hoor.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 12:51
wortelQ
wortelQ is offline
Ik heb je toegevoegd. Bedankt.

Dan spreek ik je nog wel eens.
Oud 03-11-2002, 13:27
Blenderhead
Blenderhead is offline
ik had precies hetzelfde....

begin er eindelijk overheen te komen. k ben niet meer verliefd maar heb nog wel veel gevoelens voor d'r.
Oud 03-11-2002, 18:06
never mind
never mind is offline
ok ik heb dit ook gehad alleen was ik het meisje.. dat het uitmaakte
ik was er eigenlijk zo van geschokken en nog bang dat hij vrlief op me was dat ik em maar een beetje ging ontlopen (alleen zag ik em veel vaker wat het voor hem nog pijnlijker maken.. we zaten namelijk bij elkaar in de klas )

nu zijn we weer hele goede vriendne en ga ik weer heel graag met em om.. happy end maarja weet nie waarom jou ex zo doet...

succes nog!
Oud 03-11-2002, 21:18
jbtq
jbtq is offline
Ik herken het ook. Zit nu in dezelfde situatie, aleen het grote verschil is dat wij nog wel om elkaar geven [ en nog meer], maar ja haar ouders waren niet echt tevreden met mijn . Was te kort [ scheelde wel 5 cm van elkaar...] en nog meer van die stomme dingen/argumenten . Zij kon het niet meer aan en dus heeft ze het uitgemaakt.

Wat ik als advies kan geven is dat je gewoon moet toegeven dat je verliefd bent en niet gaan verdringen, want dat werkt helemaal niet. Zo ook afleiding in andere dingen en laat haar gaan. Je heb nog zo veel dingen in je leven en ook nog zoveel mensen die je zal gaan ontmoeten en daar zit best iemand anders bij. ga haar niet bestoken met mailtjes, want dat werkt totaal niet en binnen de kortste keren heb je ruzie's met alle gevolgen van dien. Accpeteer het en ga een beetje op zoek naar iemand anders. Dat moet ik nu ook doen, ookal weet ik dat zij toch heel speciaal was voor me en dat we heel goed bij elkaar paste. Ga leuke dingen doen en geef haar een plekje in je hart. En neem ook geen contact meer met haar op en neem afstand. Als ze weer iets met je wilt zal ze dat vanzelf wel aangeven en als ze een vriendschap met je wilt beginnen ook.

Dus accepteer het en ga lekker op zoek naar iemand anders. Hoe moeilijk dat nu ook is. En ga met je vrienden er op uit en praat er met hun ook over.

Leven is nog zo lang...en je moet nog zoveel ontdekken.....
Oud 03-11-2002, 21:57
wortelQ
wortelQ is offline
Bedankt voor jullie reacties. Ik wil nog ff reageren op jbtq om mijn situatie wat duidelijker te maken.

Ik heb al ontzettend veel afleiding van andere dingen. Mijn hobbys zijn: surfen, zeilen, luidsprekers bouwen en ontwerpen, beetje dj spelen, muziek luistern uteraard, regelmatig met vrienden de kroeg in. Echt waar, dit is eigenlijk al te veel. En toch blijven er altijd van die dingen die mij aan haar doen denken. Dan krijg ik zo'n koude rilling en een verscheurend gevoel. In 1 klap is het dan net of ik wel kan janken.
En ik ben ook bang, dat als ik opzoek ga naar een ander (doe ik onbewust ook wel) dat ik die gene altijd met haar zal verglijken. En dat ik dan probeer om iemand te vinden die zo dicht mogelijk bij haar in de buurt komt. En het gevaar daarvan is dat als je eindelijk iemand denkt gevonden te hebben, en je ziet weer een ander die net iets meer op haar lijkt, dat je dan al gauw die volgende probeert. En ik denk niet dat dat goed is. Dan kan ik toch geen serieuze relatie hebben?

BTW, ik ben echt niet van plan om haar lastig te vallen. Ik ga me zelf absoluut niet opdringen.
Oud 05-11-2002, 21:05
jbtq
jbtq is offline
Tja ik herken wel enkele dingen zoals dingen die aan haar doen denken. Bijvoorbeeld liedjes en cado's. En ook zit ik me af te vragen hoe het nu geweest zou zijn als we nog bij elkaar zouden zijn, maar ja dat zijn we niet . Ik laat het gewoon allemaal over me komen en probeer nieuwe mensen te leren kennen. En verder zie ik allemala nog wel hoe het loopt en niet.

Ik denk dat jij jezelf nog wat meer tijd moet gunnen. Denk nou niet gelijk dat, wanneer het uit is, je gelijk over de liefde heen bent. geef het de tijd zodat het een plekje in je hart kan zoeken.

Enne van vergelijken klopt niet veel. Misschien is dat je angst wel, maar dat valt wel mee in pratijk. Ik was [ hiervoor was ik ook verliefd op iemand anders, maar ja die zei nee ][ en ik dacht toen ook dat het het einde van de wereld zou zijn. Tot ik een mijn ex vriendin tegen kwam [ haat het om te zeggen dat het een ex is, want dat wil ik niet ], maar zij bleek in alle opzichtte helemaal niet te lijken op degene waarop ik helemala verleifd was. Ze was totaal anders, maar juist er leuk op die manier. Met andere woorden. Je heb het nu denk ik nog te moeilijk om echt "helder" te kijken. Neem wat tijd voor je zelf en denk er soms even over na, maar niet al te lang.

Na een tijdje zal je in zien dat er veel meer mensen zijn op deze aarde. Zij mag dan wel speciaal zijn op haar manier, maar andere weer op hun manier. Enne de toekomst is nog lang en je heb nog zo lang voor je neus en daarin zal je echt wel iemand tegen komen die haar doet verbleken!
Oud 06-11-2002, 13:33
H@@i
H@@i is offline
Citaat:
******** schreef:
Misschien heeft ze gemerkt hoezeer het je opbreekt en verbreekt ze daardoor zelf het contact, omdat het de snelste manier is om erover heen te komen.

Misschien voelt ze zich ook gewoon bekneld door jou, omdat je zó aan haar hangt.

Misschien vindt ze je ook gewoon niet meer leuk en wil ze geen tijd aan je verspillen.

Misschien..

PS: Je moet haar laten gaan, daar kom je niet omheen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten