Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2002, 15:24
Elka
Elka is offline
Misschien een stomme vraag...maar krijg je er ook meer 'zelfvertrouwen' van? Mijn dokter probeert me ze al meer dan een jaar aan te smeren, ik heb steeds geweigerd, wil het eigenlijk nog niet...maar ik voel me behoorlijk verrot, geloof ik... Ik red het niet lang meer zonder iets, ben ik bang, dus vandaar. En kun je ze krijgen zonder dat je naar gesprekstherapie of iets moet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2002, 15:38
Snow White
Snow White is offline
Hoi meisje
Ja, je kunt ze krijgen zonder dat je naar gesprekstherapie moet. Wel zul je waarschijnlijk 1 x met een psychiater moeten gaan praten. maar je hebt ook dokters die het zelf voorschrijven. Dat doet mijn dokter ook maar aangezien ik ook nog andere medicatie krijg, moet ik wel naar een psych.
bij mij heeft het zeker geholpen. het zorgt ervoor dat je wat steviger in je schoenen komt te staan en als ik ze niet neem (zie topic) dan scheelt dat een stuk

of je er meer zelfvertrouwen van krijgt, dat weet ik niet. ik niet in ieder geval.

sterkte.

liefs
Oud 07-11-2002, 15:38
Snow White
Snow White is offline
en het is geen stomme vraag!
Oud 07-11-2002, 18:16
Miss Helena
Miss Helena is offline
Ik heb ook anti-depressiva geslikt, maar hoefde niet naar n psych van de doc ofzo... Bij mij hielp t niet, ik ben op aanraden van mn mentor naar n psych gegaan, en gestopt met de pillen. Bevalt me veel beter.
Oud 08-11-2002, 08:40
revolucia
revolucia is offline
Ik zou t alleen doen als je t zelf wilt...daarbij denk ik eerlijk gezegd dat alleen medicijnen slikken zonder verder iets aan je problemen te doen een vorm van struisvogelpolitiek is... er moet toch een reden zijn dat je je zo voelt...
Oud 08-11-2002, 09:06
Elka
Elka is offline
Citaat:
revolucia schreef:
Ik zou t alleen doen als je t zelf wilt...daarbij denk ik eerlijk gezegd dat alleen medicijnen slikken zonder verder iets aan je problemen te doen een vorm van struisvogelpolitiek is... er moet toch een reden zijn dat je je zo voelt...
Dan maar struisvogelpolitiek.

D'r is een reden voor, meerdere, denk ik. Ik denk ook dat ik die redenen al wel weet, ik heb alleen totaal geen behoefte om daar met één of andere psych of wat dan ook over te praten (I know, eigenwijs). Vandaar. Als ik wat ga slikken is dat idd omdat ik dat zelf wil, voor een ander doe ik het echt niet (vandaar dat ik het nu al iets van 2 jaar weiger en nog steeds ernstig twijfel of ik het zal doen of niet).

Als ik het ga slikken ga ik ook wel iets aan m'n 'problemen' doen, maar dat doe ik zelf wel. Ben d'r nu al zo lang mee bezig, ik heb alleen een steuntje in m'n rug nodig...oid... Het werken aan bepaalde problemen lukt nl best aardig, alleen ik word zo verdomd onzeker dat ik niks meer durf...enz. Krijg er dus weer nieuwe problemen bij ofzo...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten