Advertentie | |
|
![]() |
|
Tja, het lijkt me toch echt het best als junks ed worden geholpen met afkicken en weer een plaats kunnen vinden in de maatschappij. Verder zou ik agenten inzetten om een betere band met buurtbewoners te kweken ipv onzinnig te fouilleren.
||
![]() |
Citaat:
Maar ik ben dus nieuwsgierig naar of jullie denken dat het zou werken, en wat tot nu vanaf gebracht wordt. Iedereen weet dat er in de wijken die B&W Rotterdam als onveilig bestempelt hebben, nu zonder aanleiding gefouilleerd mag worden. Resultaat: in enkele uren vele arrestaties, gevonden steekwapens, vuurwapens, munitie, drugs en al dit soort zaken meer. Alternatieven worden al genoemd: junkies verplichten in een afkick-programma te gaan zodat je de problematiek niet verplaatst maar oplost. Hoopgevend!
||
Citaat:
je moet een baby niet uit zijn wagen trappen.. oftewel de cijfers van nu zijn nog lang niet relevant, ze zeggen niks.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Stel nou dat je een wetsvoorstel indient waarbij in alle steden preventief gefouilleerd mag worden. Dan worden er toch al heel wat meer hanglocaties van criminelen weggegooid nietwaar?
||
Citaat:
ik denk dat dit beleid op de wat langere termijn zeker veel effect heeft.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plannen voor aanslagen op Tweede Kamer, Schiphol, de kerncentrale Borssele, ... Quincy | 67 | 12-10-2004 23:38 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Prinsjesdag] De Troonrede Anne | 51 | 18-09-2003 12:56 |