![]() |
||
Citaat:
alternatieve geneeswijzen? is een mogelijkheid...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb dit dus ook al een tijd. Ik moet me al sinds een half jaar laten testen op pfeiffer, maar dat was omdat ik zelf d8 dat ik het zou hebben. (Ik heb me namelijk wel op andere dingen zoals bloedarmoede en suikerziekte (om andere redenen) laten testen.) Maar daar kwam toen iets belangrijkers tussen.
Maar wat ik wou zeggen: misschien kun je naar de chiropracter, daar ben ik ook een tijdje heen geweest. Ik ben gestopt omdat ik naja.. daarom. Maar iig niet omdat ik er geen vertrouwen in had. Misschien kun je dat proberen ipv een psycholoog. Nou, succes! |
![]() |
|
![]() |
moet zeggen ben laast nadat ik al een jaar vermoeid thuis was naar een natuurarts geweest en die kon vrij snel zien wat het was en zei dat ik na nieuwjaar alweer een stuk beter zal voelen! en dan heb je eerst een jaar thuis gezeten bij een psycholoog gelopen want het was allemaal psychisch en bij zo'n natuurarts kon je er achter wat je echt hebt en kan je ook nog eens helpen!! erg aan te raden!
maar jammer genoeg kunnen ze het natuurlijk ook nie altijd vinden maar je hjebt bij een natuurarts wel een veel grotere kans
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Feitjes/weetjes/wist je datjes over jezelf. Missy | 500 | 30-09-2009 18:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
Moeheid. Verwijderd | 15 | 14-10-2005 11:28 | |
Vrije tijd |
Wie wint de Tour de France 2005? peaceflower | 170 | 24-07-2005 04:45 | |
Liefde & Relatie |