Advertentie | |
|
![]() |
|
daar aan de muur
daar aan de muur, vierkant, simpel, veel te duur toch zo complex daar aan de muur met veel zorg gemaakt na 5 jaar k ben er echtt gehecht aan geraakt daar aan de muur zijn de kwaststreken nog duidelijk te zien de kleuren smeken ze smeken om gezien te worden zonder geroep of uithangborden smeken ze om aandacht wat een kracht... daar aan de muur hang nu al 5 jaar soms vergeten, vol stof een klein schilderijtje |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hier eff een paar zinnetjes die je misschien nog verder kunnen helpen... ik weet niet of je er nog wat aan hebt maar misschien kun je het gebruiken. succes!
kleuren die schreeuwen zijn de moeite waard. zwart- wit is ook mooi maar het is zo bedaard. kleuren die roepen; ' hier kom ik!' verf heel kliederig, veel te dik. stil is ie toch, zo hangend aan de wand. niet in de midden maar dicht bij de kant. mensen die kijken veel te dichtbij. mensen die straren, ze staren naar mij! 3 jaar gehangen daar aan de muur. wat is het leven als kunst-object toch zuur. Kusjes Vera |
![]() |
|
![]() |
Heel mooi, niet van mij (geen idee van wie wel..)
Was ik maar dat kunstwerk Daar hangend aan jou muur Jij had mij gekocht Al was ik veelste duur Trots zou je naar mij kijken Jou aanwinst aan die muur Wat was ik kunst Wat was ik mooi En ow wat was ik duur misschien niet zo`n hoogstaande, maar ik wou hem eve kwijt ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
spiektips en smoesjes! handig Couscousje | 4 | 30-10-2017 06:59 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel. Ieke | 0 | 03-08-2005 20:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
De Kantine |
smoesjes en spiektips! erg handig! Couscousje | 36 | 08-09-2003 18:22 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |