![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
gewoon om is te proberen... maar verder heb ik aan mijn lieve vriendin genoeg dus voor 1x leuk maar meer zou het zeker niet worden..
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Als ze t allebei willen boeit t toch nie? Als t nou een broer en een zus waren geweest, en er was echt sprake van sex, dan werd t een ander verhaal. Maar twee vrouwen hebben toch nie echt lichamelijk contact op de wijze van neuken??
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn vriend wil erg graag een triotje (hij, ik en een ander meisje) maar ik twijfel erg. Het lijkt me geweldig om een triotje te doen, en dan ook sexuele handelingen verrichten met het meisje maar ik ben nogal een jaloers type denk ik. Ben bang dat ik het niet kan verdragen mijn vriend sex met anderen te zien hebben. Ik hou namelijk erg veel van hem en ben erg bang dat het niet goed voor onze relatie zal zijn...
tips? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sja, ik word er niet echt bijzonder opgewonden van, althans, niet méér opgewonden dan wanneer ik het met één meisje doe. Ik zie bijvoorbeeld ook nooit zo in wat er geil aan is, twee vrouwen het met elkaar te zien doen of met elkaar zien zoenen. Twee lieve meisjes die met elkaar zoenen zoals in die clip van TATU kan ik dan nog wel waarderen, omdat het een beetje 'lievige' uitstraling heeft. Maar gewoon een doodordinair trio, nee.
|
![]() |
||
![]() |
Ten eerste is dit gericht aan al deze mongolen die hier graag een trio willen;
- zijn jullie wel goed bij jullie hoofd ofzo? 17 jaar en al in voor een trio.. okay de jeugd wordt steeds vroeger volwassen, maar op je 17 :-S ! - vrouwen moet je respecteren en niet zien als een 'sexobject', de mensen die hier reageren zijn blijkbaar sexueel gefrustreerd. - Mocht je bereid zijn om een trio te doen, dan lijkt mij het geval dat je het puur voor je vriend doet en niet voor jezelf. DENK NA !! MET EEN VROUW ERBIJ !! Mmmm waar zijn nou de vrouwen die nog hun verstand op een rijtje hebben (*ZUCHT*) Voor Spunky: Doe je het nou voor jezelf of voor je vriend? Hij heeft een beetje last van z'n hormonen en als hij nou een trio wilt.. dan lijkt mij dat hij niet voor de volle 100% voor je kiest maar 100% kiest voor de sex. p.s. sex hoort erbij=niet vies, maar misbruikt het niet. Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-11-2002 om 08:26. |
![]() |
|
ik zou het opzich wel doen denk ik en ik heb maar een eis...
dat iedereen elkaar lief mooi en aantrekkelijk vind... ik wil niet de aandacht van twee hetero jongens, die moeten elkaar ook boeiend vinden anders voel ik me nie op mn gemak... met meisjes hetzelfde die moet ik dan ook boeiend vinden en zij mij..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
De Kantine |
Een legendarisch saai topic #300 Dark Phoenix | 500 | 03-08-2008 23:41 | |
Liefde & Relatie |
Sex met beste vriendin; slim of niet slim ? koelekikker | 61 | 08-11-2005 18:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Proces Mohammed B. Levitating Nun | 500 | 26-07-2005 19:11 | |
Seksualiteit |
Vrouwen met vrouwen sex bitsj | 22 | 21-02-2003 19:55 | |
Seksualiteit |
seks met zelfde geslacht hebben? sammiej | 72 | 19-01-2003 18:18 |