Advertentie | |
|
![]() |
|
---> naar vraag en aanbod doorsturen dan maar
![]() okeey, ik denk dat de geboden bedragen wel ietsje naar boven mogen. probeer 200 euro voor de basis met 25+voor writer 5+voor keybord 5+mouse X+monitor (wat voor monitor ![]() -de postbode-
|
![]() aan wie heb je'm verkocht? - rijk werkend persoon --> nou, vooruit dan mag het - oude oma/opa ---> ga je schamen ![]() -de postbode-
|
Verwijderd
|
de monitor was een 107E (philips dus) met nog 1 jr garantie. En wat je zegt over dat het uit maakt aan wie je verkoopt, ik vind dat het niet uitmaakt. al verkoop is iets aan een blinde bijstand moeder wat ik voor meer geld aan een werkend persoon verkoop dan ben je niet bezig met een vrijmarkt imo dan zou je jezelf nog meer moeten schamen. ik ga nu btw 200 euro bijleggen en een nieuwe pc bouwen in een kratje bier. ik post wel wat op scholieren.com als ik hem af heb
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar als je zoiets koopt, moet je gewoon zorgen dat je verstand van zaken in huis hebt. Zoniet: eigen schuld, dikke bult. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Te kleine vagina? Zwimber | 13 | 28-04-2010 21:56 | |
De Kantine |
Naam, Avatar en Signatuur - waarderingstopic. fizzle-fluffy | 500 | 13-01-2010 17:47 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Voorstellen Chantal1988 | 4 | 26-02-2009 15:06 | |
Psychologie |
Geen (echte) vrienden Steefiej | 27 | 29-05-2008 18:57 | |
Liefde & Relatie |
Hoe lang zijn jullie al vrijgezel? Muchacha | 115 | 27-04-2006 19:23 | |
Seksualiteit |
Sexuele dingen buiten... Vlinderr | 119 | 11-08-2005 00:21 |