Advertentie | |
|
![]() |
|
thnx, guys, maar kgooi 'm weg denk ik. ik vind hem zelf namelijk vrij bagger...
maar een zomer- en winterdiscussie 's wel leuk ![]() J, hoe kun je nou helder worden van de winter als het het grootste deel van de tijd nacht en donker is?? zomer is licht en leven...
||
Citaat:
![]() Maar daar gaat het hier niet zo geheel over, blijf wel een beetje bij het topic, want gechat zou zonde zijn ![]() Op je gedicht: Het lijkt mij twee grote delen te vromen, een eerste deel dat loopt tot ongeveer half de tweede strofe en vandaar ga je lichtjes over naar een andere sfeer. De verbinding is alsnog vrij duidelijk en dat vind ik mooi aan dit gedicht. Je probeert (? ) je zinsbouw en woordenschap een vleugje speciaals te geven? Of gebeurde dit geheel spontaan, het lijkt namelijk soms iets té.
||
Citaat:
1. Ik ben toch een nachtmens, ik ben 's nachts actiever dan overdag en als ik teken/schrijf/mijn huiswerk maak, dan gebeurt dat na de zon onder is gegaan... Dat ik geen fuck zie in het donker maakt dan even niet uit ![]() 2. Het koude, heldere weer van de winter, de ijzige lucht, de vrieskou als het even kan, zorgt ervoor dat je wakker en scherp bent. En daar komt die helderheid vandaan.
|
![]() |
|
|