Advertentie | |
|
![]() |
|
Van deze zelfde poster: Stik!
Ik durf alleen nog met je te praten als er tralies tussen ons staan anders ben ik bang dat je me wéér gaat slaan. Ik kan gewoon niet zeggen wat ik denk en wat ik vind en als ik dan mijn mening geef behandel je me als een kind. Nu zit je dan beneden gezellig op de bank en volgens mij verwacht je dat ik je voor de blauwe plekken ook nog bedank. Je weet dat ik hier lig te huilen jij achter je bier met een lach, en ik uitgelopen eyeliner, blauwe plekken en met builen ach, pak je spullen, rot op en stik! http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=269644
|
ow okeej, nou het leek mij wel handig, aangezien ik erg veel gedichten schrijf. Ze zijn echt niet perfect ofzo, het is gewoon een uiting van mijn emoties.
Dan maak ik wel telkens een nieuw topic. Ik ben gewend (op een ander forum) dat ik niet zoveel reacties krijg op mijn gedichten, dus ik had er niet aan gedacht dat het misschien ingewikkeld zou zijn om te reageren. Liefs Saskia
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
droom / 2e leven / heb hulp nodig JoeyFischer | 41 | 21-01-2013 14:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal van Sofie [nog geen titel] Lizan1991 | 23 | 12-06-2005 16:01 | |
Psychologie |
Opwekkende muziek DiSiLLUSiON | 55 | 01-09-2004 01:00 | |
Psychologie |
iedereen die zijn gevoelens in gedichtsvorm uit, en die hier wilt plaatsen.. #2 Fantôme | 250 | 02-01-2004 11:17 | |
Psychologie |
heb jij een masker op en voor wie doe je de af? CoveredEyes | 95 | 27-06-2003 17:31 | |
Liefde & Relatie |
Je wilt hem zien, maar je ziet er niet uit.. wat doe je? Verwijderd | 46 | 05-05-2003 17:20 |