Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2002, 15:02
Shadina
Shadina is offline
Flirt je liever.. of heb je liever dat er met je geflirt wordt??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2002, 15:03
sicilion
sicilion is offline
beide maar volgens mij ben ik ook gewoon een type om te flirten (en dat nogwel als je vriendje zwaar onwijs jaloers is)
Oud 04-11-2002, 15:06
Esmée
Esmée is offline
flirten is alleen leuk als er teruggeflirt wordt en als er met je geflirt wordt is dat alleen leuk als het een leuk iemand is. tot zover mijn voorwaarden
Oud 04-11-2002, 15:41
Verwijderd
Beide is leuk. Ik vind het grappig om met een meisje om te gaan en af en toe nét die opmerkingen te maken, of aanrakingen die nét niet meer helemaal vriendschappelijk zijn. Dat hoeft trouwens absoluut niet te betekenen dat ik iets van of met haar wil, het is meer gewoon een automatisme. Dat was vroeger overigens wel anders bij mij.

Zelf flirten vind ik ook iets leuker dan wanneer iemand met mij flirt. Vaak zie ik dat niet bijzonder goed (een euvel waar meerdere jongens last van schijnen te hebben) en bovendien heb ik dan altijd last van een soort ongeloof dat júist dát leuke meisje míj ook leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 16:01
Lonestar
Lonestar is offline
Denk toch wel geflirt wordt.
Dan voel je je goed . En gewild.

Maar zelf flirten is ook wel leuk, alleen nie zo goed in .

Greetz
Oud 04-11-2002, 16:16
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Lonestar schreef:
Denk toch wel geflirt wordt.
Dan voel je je goed . En gewild.

Maar zelf flirten is ook wel leuk, alleen nie zo goed in .

Greetz
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 18:17
emperor crono
emperor crono is offline
Citaat:
nare man schreef:
Dat hoeft trouwens absoluut niet te betekenen dat ik iets van of met haar wil, het is meer gewoon een automatisme.
You go boy!

Citaat:

(...) en bovendien heb ik dan altijd last van een soort ongeloof dat júist dát leuke meisje míj ook leuk vindt.
*Kent het gevoel* Maarja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit! *denkt aan vriendin* Sigh.
Oud 04-11-2002, 18:52
charly not
charly not is offline
Flirten is leuk, maar er moet dan natuurlijk wel terug geflirt worden. Alleen soms kan gewoon "aardig" zijn met flirten verward worden. Dus als je in hun ogen iets te handtastelijk bent of dergelijke acties. Kan er van je verwacht worden dat je meer dan alleen dat wil, en dat is natuurlijk vervelend .

maar goed, als er met je geflirt wordt, is dat natuurlijk altijd fijn , zeker als het ook een leuk exemplaar is .
Oud 04-11-2002, 19:48
koffie verkeerd
koffie verkeerd is offline
Citaat:
charly not schreef:
Alleen soms kan gewoon "aardig" zijn met flirten verward worden.
vaak is (vind ik) flirten moeilijk te interpreteren, kan erg verwarrend zijn
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 19:33
fanatickje
fanatickje is offline
wat versta je dan onder flirten?
Oud 05-11-2002, 19:45
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef:
Beide is leuk. Ik vind het grappig om met een meisje om te gaan en af en toe nét die opmerkingen te maken, of aanrakingen die nét niet meer helemaal vriendschappelijk zijn. Dat hoeft trouwens absoluut niet te betekenen dat ik iets van of met haar wil, het is meer gewoon een automatisme. Dat was vroeger overigens wel anders bij mij.

Zelf flirten vind ik ook iets leuker dan wanneer iemand met mij flirt. Vaak zie ik dat niet bijzonder goed (een euvel waar meerdere jongens last van schijnen te hebben) en bovendien heb ik dan altijd last van een soort ongeloof dat júist dát leuke meisje míj ook leuk vindt.
Hier sluit ik me volledig bij aan...

Het is een leuk spel. Soms is het gewoon leuk om zoiets met gewoon een vriend te doen, niet eens iemand waar je serieuse bedoelingen bij hebt. Heerlijk wie het het langste volhoud...
Reageren

Regels voor berichten