Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja echt vette film, beetje te voor echt vette sfeer enzo...
Zekerssss. die kleding en alles, lange jas hoedje en een dikke tommygun ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Vond m zwaar goed, ijzersterk verhaal...en als je goed oplet zal het einde je niet geheel verrassen... Dat jongetje moet een oscar winnen vink en Jude Law...wat een creep zeg ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
http://fun.scholieren.com/films/view.php3?id=307
Oscars voor cinematography, art direction en Paul Newman behoren zeker tot de mogelijkheden.
||
Citaat:
bevatte onder andee de ''biertje''-reclame en de trailer van gangs of new york en die film van eminem had je een blauwe jas aan??dan heb ik je gezien (dat was een geintje) maar mensen de muziek van die film heerlijk...goddelijk..dezelfde nacht nog de hele soundtrack gedownload
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik had zelfs heel toevallig nog een blauw jas aan ![]() ![]()
||
Citaat:
Ja?? zo droog...
|
Ik heb m zondag in eindhoven gezien
![]() IK VOND HET ECHT EEN GOEDE FILM! dat jochie speelt echt goed. kei leuk ventje...lijkt een beetje op mn kleine neefje. Maar ook Paul Newman, Tom Hanks en Jude Law vond ik erg goed. Jude Law was niet te 'herkennen' Ik vond hm echt een engerd. Akelig hoe hij van dat moorden genoot. De muziek vond ik ook erg goed. Dat maakte de emotionele stukken echt extra emotioneel...wat ook de bedoeling is natuurlijk...duh ![]() bij de bankovervallen dat de vader of op zijn zoontje moest wachten of dat hij te snel wegreed of dat hij er net aan kon gaan hangen vond ik echt grappig. En over die 200 dollar. dat ie naderhand pas doorheeft dat ie veel meer had kunnen vragen ![]() *****SPOILER******* Vooral dat einde vind ik zielig. Ik verwachtte dat echt niet. Ik schrok me dood toen hij voor dat raam werd neergeknald. Slim van dat jochie om naar die 2 oudjes te gaan. *****/SPOILER******* En dan dat Michael zo zegt: When people ask me if Mike Sullivan was a good man,... or if there was no good in him at all.... I just say ...He was my father. Echt mooi vond ik dat...bleef ook de hele tijd hangen in mn hoofd.
Laatst gewijzigd op 06-11-2002 om 14:01. |
![]() |
|||
SPOILERS?
Citaat:
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Huurtips Talon | 5 | 16-04-2003 08:06 | |
Films, TV & Radio |
nieuwe movies deze week. MissCzechMeOut | 16 | 02-03-2003 18:55 | |
Films, TV & Radio |
Road to the Oscars Daangerous | 23 | 17-02-2003 14:45 | |
Films, TV & Radio |
Welke film film heeft het meest indruk op je gemaakt ? Menahem | 64 | 17-12-2002 18:05 | |
Films, TV & Radio |
Minority Report legatus | 55 | 07-12-2002 19:54 | |
Films, TV & Radio |
Godfather GTST Rulzz | 29 | 10-10-2002 18:21 |