Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2003, 20:21
a new noise
a new noise is offline
Wie is hier wel eens geweest? Ik wil er steeds heen maar was tot nu toe altijd verhinderd oid.

Vrijdag is het weer zo ver.
(www.backstage.nu)
Oud 07-01-2003, 21:04
]{ing
]{ing is offline
kom er vrijwel iedere maand, de muziek is wel afhankelijk van de dj('s) en dat ziet er deze keer zeker wel ok uit

soms draaien ze teveel jungle of teveel vocal drum n bass en met mc's enzo.. maar andere keren draaien ze meer ambient of hardere drum n bass
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 21:09
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
]{ing schreef:
kom er vrijwel iedere maand, de muziek is wel afhankelijk van de dj('s) en dat ziet er deze keer zeker wel ok uit

soms draaien ze teveel jungle of teveel vocal drum n bass en met mc's enzo.. maar andere keren draaien ze meer ambient of hardere drum n bass
ik stond wel een keer voor de deur, stonden er maar 2 fietsen en hoorde een of andere kut R&B plaat... misschien was het een d&b mix ofzo maar ik ben weer opgerot , stom.

maar ik denk dat ik te vroeg was, en ja dat mc vocals gedoe hoort er helaas ook bij , wel leuk dat daarom vele muziekculturen bij elkaar komen!

Offtopic: waarom was je niet bij agresion piemel
Oud 08-01-2003, 08:03
a new noise
a new noise is offline
gefeli
Oud 08-01-2003, 16:11
]{ing
]{ing is offline
k stond wel een keer voor de deur, stonden er maar 2 fietsen en hoorde een of andere kut R&B plaat... misschien was het een d&b mix ofzo maar ik ben weer opgerot , stom.

maar ik denk dat ik te vroeg was, en ja dat mc vocals gedoe hoort er helaas ook bij , wel leuk dat daarom vele muziekculturen bij elkaar komen!

Offtopic: waarom was je niet bij agresion piemel

de laatste tijd is het heel druk bij stormtrooper, er zijn zelfs interessante mensen

mja omdat een vriend van me waarmee ik zou gaan te laat was, zijn we maar iets anders gaan doen.. achteraf bleek dat een goede vriendin van me daar achter de bar heeft gestaan zonder het mij te vertellen.. ze zou ergens anders heen gaan.. mja.. helaas
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 19:27
Verwijderd
omdat je maar een keer 16 wordt.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 19:34
Verwijderd
en wat is dat drum en bass eigenlijk? iedereen heeft het erover, maar wat zijn nou bijvoorbeeld goede artiersten?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 21:14
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
wouszer schreef:
en wat is dat drum en bass eigenlijk? iedereen heeft het erover, maar wat zijn nou bijvoorbeeld goede artiersten?

ik ken niet veel goeie. Wel GROOVERIDERS en DJ KRUST. allebei R&B met spacy geluidjes enzo zonder irritante MCs cq rappers.
Oud 08-01-2003, 21:26
Verwijderd
Ed Rush & Optical
Stakka & Skynet
Cause 4 Concern
Total Science
Bad Company - )ei3(
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten