Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Klopt het nou dat je Leraar Latijn bent, Joost?
||
Citaat:
wat is er aan ons zonder Latijn?!! Als ik even mag generaliseren; het type persoon die zich geenszins interesseert voor Latijn en/of Grieks is vaak het type persoon waarmee ik op gebied van levensinstelling liever niet omga. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
REDACTIECOMITE “TIJDINGEN VAN HET SINT-NICOLAASGENOOTSCHAP” of komt dit je niet bekend voor?
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Nee! Niet afschaffen! Zoals velen onder jullie al zeiden: Latijn (en grieks) zijn zo ongeveer de enige boeiende vakken op school...en je leert heel goed teksten begrijpen, doordat je inzicht krijgt in structuren...oja: kunnen ze voor gymnasiumleerlingen het vak Nederlands (mbt de grammatica) dan niet afschaffen? Ik leer al mijn nederlandse grammatica eigenlaijk bij Latijn!
![]()
||
Citaat:
I Ja ik ben het helemaal met je eens wij moesten bij Latijn eerst nederlands leren om latijn te begrijpen en nou krijgen alles bij Nederlands nog een keer!!Nederlands afschaffen dus ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Welk profiel is het beste? gaminganimal | 61 | 23-10-2015 09:32 | |
Algemene schoolzaken |
Herkansingen / VWO te licht / profielen I love stars | 26 | 09-07-2006 18:36 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Een nieuw Gymnasium Master Corax | 35 | 08-11-2005 18:43 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
nut van klassieke talen?? Emilia | 41 | 14-04-2003 01:02 | |
Algemene schoolzaken |
Gymnasium Supergirl 13 | 80 | 02-04-2003 20:28 |