| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Klopt het nou dat je Leraar Latijn bent, Joost? 

~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~ 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

wat is er aan ons zonder Latijn?!! Als ik even mag generaliseren; het type persoon die zich geenszins interesseert voor Latijn en/of Grieks is vaak het type persoon waarmee ik op gebied van levensinstelling liever niet omga.  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

REDACTIECOMITE “TIJDINGEN VAN HET SINT-NICOLAASGENOOTSCHAP” of komt dit je niet bekend voor? 

~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~ 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

) staan daarbij. Ook wat informatie op de Digischool en die school in Helmond... Als het wat te persoonlijk wordt, mag je me mailen  , of heb je liever dat ik je bel  ?

| 
	||
| 

| 

|
| 

Nee! Niet afschaffen! Zoals velen onder jullie al zeiden: Latijn (en grieks) zijn zo ongeveer de enige boeiende vakken op school...en je leert heel goed teksten begrijpen, doordat je inzicht krijgt in structuren...oja: kunnen ze voor gymnasiumleerlingen het vak Nederlands (mbt de grammatica) dan niet afschaffen? Ik leer al mijn nederlandse grammatica eigenlaijk bij Latijn!  

God is too big to fit inside one religion 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

I Ja ik ben het helemaal met je eens wij moesten bij Latijn eerst nederlands leren om latijn te begrijpen en nou krijgen alles bij Nederlands nog een keer!!Nederlands afschaffen dus  
	 | 
	||
![]()  | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Algemene schoolzaken | 

Welk profiel is het beste? gaminganimal  | 61 | 23-10-2015 10:32 | |
| Algemene schoolzaken | 

Herkansingen / VWO te licht / profielen I love stars  | 26 | 09-07-2006 19:36 | |
| Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen | 

Een nieuw Gymnasium Master Corax  | 35 | 08-11-2005 19:43 | |
| Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen | 

nut van klassieke talen?? Emilia  | 41 | 14-04-2003 02:02 | |
| Algemene schoolzaken | 

Gymnasium Supergirl 13  | 80 | 02-04-2003 21:28 | |