Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Heey sorry dat ik zomaar ff wat neerzet maarja ik weet ook niet waar ik me voor moet stellen ofzo
![]() Daarna ben ik eigenlijk overal beetje gaan lezen en ik wil nu eigenlijk ook wel beetje meepraten als jullie het niet erg vinden ![]()
|
Verwijderd
|
owkeej en nou serieus.
ik heb ooit twee keer een internetdate gehad, de tweede staat hierboven beschreven. de eerste was een ramp. was iemand die ook in mol woont, en die ik had leren kennen op de chat. paar mailtjes mee gestuurd nadien, en de week erna afgesproken in een taverne waar we dan ook iets dronken. hij was één jaar ouder dan ik, ik was geloof ik veertien of vijftien. en MENSENLIEF was dàt effe sàààààài! hij had niks te vertellen en was vreselijk verlegen... ik zat honderduit te praten en te lullen, lekker enthousiast en spontaan enzo. hij moet nogal ne schrik gepakt hebben ![]() sindsdien nooit meer iets van die jongen gehoord (pieter heette hij). af en toe kom ik hem tegen op een fuif, en dan schamen we ons beiden dood en kijken we gauw weg ![]() xxx |
![]() |
|
Nou echte internet date's heb ik nu 2x gedaan. Dat we van te voren al verliefd waren zeg maar. Maar verder meet ik wel vaak mensen. Samen met een vriendin.
Ik vond het tot nu toe allemaal super en mijn vriend ken ik ook van internet. Ben nu bijna 2 maand met hem samen en dat gaat ook nog wel evenduren ![]()
|
Verwijderd
|
Hukkie schreef: [edit]
[B]TENZIJ... je op het forum een leuke FTD (nu IEMOW-KOR) tegen het beeldscherm loopt... ![]() ![]() ja ik heb wel 1 i-net date (wat een woord) gehad. gewoon naar mijn stad, naar de film, parkje ofzo, beetje rondlopen in de stad.. gewoon een beetje elkaar leren kennen en kijkenof het klikt. je kan een eerste (i-net)date toch nooit plannen,loopt zoals het loopt. gelukkig liep het bij ons wel goed en zo zijn we +/- 14 maanden verder. ik weet niet of ik het ooit weer zou doen (als het uit gaat ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
bij elk stukje tekst zie je toch daar boven zo'n vakje met quote zeg maar! nou dat gewoon aanklikken en dan heb je het! ja sorry beetje vaag uitgelegd ![]() hoop dat je het snapt KuzZzZz.....
|
Ik doe het wel eigelijk. Ik vind het altijd wel leuk om te weten wie er achter zo'n chatvenstertje zit.
Ik spreek het liefste in mijn eigen stad af, omdat dat gewoon het makkelijkste is. ![]() Ik neem wel altijd een vriendin ofzo mee, je weet natuurlijk toch maar nooit .. ![]() Maar tot nu toe is het altijd goed gegaan.
|
|