![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben ook 1x zonder medeweten van mn ouders naar de huisarts gegaan. Ik heb hem vanuit een fooncel gebeld toen (bij gebrek aan beltegoed
![]() |
![]() |
|
je moet eigenlijk altijd een afspraak maken bij de huisarts, behalve als hij/zij inloopspreekuur heeft.
de rekening: waar die heen gaat hangt af van je verzekering. bij mij (ik heb anoz) gaat ie rechtstreeks naar m'n verzekering, ik heb tenminste nog nooit een rekening van de huisarts gezien. maar je zal hem/haar zelf ff moeten bellen en gewoon vragen hoe dat gaat. je huisarts zal heus wel begrijpen dat je ouders niks mogen weten als je dat vertelt. hij heeft inderdaad zwijgplicht. overigens, als het over de pil gaat (je weet maar nooit) kan je ook naar de rutgers stichting gaan. succes!
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Alles is al gezegd.
Wat er met de rekening gebeurd verschilt idd per verzekering. Misschien kan de doktersassistente (of hoe noem je zo'n iemand) je vertellen hoe dat bij jou zit. En anders kun je je ouders altijd nog wijs maken dat je last heb van hoofd- of keelpijn oid en dat je daar voor gaat. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Nieuwe huisarts Verwijderd | 9 | 26-01-2012 12:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Naar de huisarts Verwijderd | 15 | 07-03-2011 21:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Klacht moslima omdat huisarts toegang weigerde Joostje | 500 | 23-02-2010 15:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
huisarts en internet Amoa | 31 | 24-02-2009 09:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
Twee huisartsen, kan dat? Daantje_0705 | 8 | 19-06-2006 09:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Naar andere arts dan eigen huisarts? Missy1234567890 | 8 | 15-10-2003 08:55 |