![]() |
|
ik bedoelde eigenlijk of er meer jongens zijn of meer meisjes die dit doen, of andersom??
want je hoort soms wel dat mannen meer dierlijke instincten hebben en daarom vaker seks met verschillende mensen willen..
||
Citaat:
snapje? dus ik zou zeg maar best met 10 knappe meiden sex willen hebben zonder dat ik ze ken...(zolang ik weet dat ze geen ziektes hebben ![]()
||
Citaat:
Nee lijkt me echt niks met een wildvreemde.
|
Verwijderd
|
dat je met een wildvreemde seks zou willen hebben, dat snap ik niet echt (tenzij hij/zij écht wel vrééééééselijk knap is
![]() ![]() xxx |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Volgens mij is zijn probleem in dit geval, dat hij typt in spreektaal. Met een paar komma's en aanhalingstekens zou het al een stuk duidelijker zijn. Maar zo is het ook wel weer vermakelijk. Niks persoonlijks overigens ![]() Ontopic: het lijkt me wel spannend, en het speelt natuurlijk ook wel eens door mijn hoofd. Maar irl zal ik het nooit uitvoeren. Mijn geweten en zelfrespect zal me tegenhouden. |
![]() |
|
*heeft soort gelijk iets gedaan*
Was ooit iemand in Eindhoven tegegekomen... mee gezoend, naja ik was aardig bezopen, had dus eigenlijk geen id meer hoe die eruit zag... Later kwam ie aan me msn via iemand anders en hebben we wa afgesproken (omdat we vonden dat we allebei al te lang droog stonden) Mar iig... is allemaal goed gekomen, sex was ook prima ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar moest jij vandaag om lachen? #9 fizzle-fluffy | 500 | 26-03-2014 19:14 | |
Liefde & Relatie |
ff invullen please... ladys yannickboy2 | 30 | 16-08-2010 23:36 | |
Seksualiteit |
one night stands Mask | 87 | 18-09-2003 18:02 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
verkrachting en schuld aan het slachtoffer never mind | 58 | 01-06-2003 16:55 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Seksualiteit |
Please help mij! Groot probleem! schatteke_00 | 5 | 14-01-2002 22:38 |