Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Tis offtopic, maar toch ook weer niet, want ik denk heel veel over mijn katten. ![]() ![]() |
![]() |
|
ik denk veel na, over wat ik wil, hoe ik later wil leven, waar en hoe ik wil wonen, dat ik wil reizen, ik denk na over oude vriend, over overleden hond, over school, over uiterlijk, over te dik zijn, over vriendschap, liefde... Wat Leonoor al zei, als ik het moet beantwoorden wordt het een boekwerk...
|
hehe, mjah ik bedoel eigenlijk over bepaalde onderwerpen, ik weet dat het te veel is om op te noemen over wat iemand wel niet over nadenkt
![]() oops weet niet eens meer wat ik wil vragen... zus zit hele kleren kast leeg te halen en vragen of ik het mooi vind... kleine katjes worden groot, maar ze blijven lief ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik zag in een van je vorige replies dat je zelf graag psychologie zou willen doen. Ik ben zelf geïnteresseerd in de klinische psychologie, die zich bezighoudt met het ontstaan en het behandelen van psychische stoornissen. Indien je er belangstelling voor mocht hebben om daarover eens met me van gedachten te wisselen, dan kun je me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
|
heel kort antwoord: te veel.
zoveel dat ik het niet eens allemaal weet...waar ik het meest over nadenk is vooral negatieve dingen, zoals ziektes, doodgaan, het uit elkaar gaan van mij en mijn vriend. Allemaal dingen waar ik me geen zorgen over zou hoeven te maken. Of ik denk na over dingen die ik gewoon raar vind, bijv. sommige woorden of gedragingen van mensen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik denk altijd, ik fantaseer ook heel veel, vooral als ik m'n eentje door de stad loop of op de fiets zit. Waarover? Hmm... vooral over Een Bepaald Persoon (zie signature, die wel heel toepasselijk is in dit topic
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik denk na over het leven, over geloven, over dingen die mensen tegen me zeggen en die me aan het denken zetten, over mijzelf en mijn plaats in deze maatschappij, over mijn toekomst, mijn verleden, wat ik waard ben en wie ik ben. Wat vriendschap is en wie mijn echte vrienden zijn. Ik denk na over 1001 dingen die voortdurend door mijn hoofd tollen..
|
![]() |
|
Computer ik te vaak? Denk ik teveel na? Ben ik echt verliefd? Hoe kan ik verliefd zijn op een meisje als ik haar nog nooit heb gezien? Ik wil computeren, weten of ze al een berichtje terug heeft gestuurd! Nee, niet computeren, dan word je verliefd? Ik denk teveel. Stop stop! Je moet je niet hechten aan de computer! Nooit jezelf aan iets hechten! Denk aan wat er kan gebeuren, stel dat er brand komt? Dan heb je verdriet! Dat moet je voorkomen, zorg dat je nooit teleurgesteld word! Word nooit verliefd? Ik moet stoppen met computeren! Ik moet huiswerk maken. Hoe kan ik die 2,8 voor Duits ophalen? Het is toch zinloos. Ik kan net zo goed computeren. Of niet. Of wel...
Krijg je zo een indruk van wat zich er binnen een minuut in mijn hoofd afspeelt?
|
Je kan beter vragen wat gaat er in mijn hoofdje niet om..
Van geloof tot sex van studie tot politiek... Hangt ook een beetje van het tijdstip van de maand/week/dag af. Zeker nu ik psychologie studeer, dat zet je nog wel is aan het denken, waar een mens wel niet toe in staat is, en dat de medische voordelen hier in de geindustrializeerde landen ook een groot nadeel voor je kan zijn. En natuurlijk jongens... pfff.. Maar ja over politiek op zich wat minder, dat interesseert me niet zoveel... maar ja over alles dus zo'n beetje denk ik na....
||
Citaat:
Ook denk ik na dat als ik ruzie heb, maakt nie uit met wie: wat heb ik fout gedaan, hoe kan ik da verbeteren, wie zat er fout, wie moet het goed maken, aan wie kan ik het vertellen En zo zijn er nog duizenden dingen waar ik overnadenk Groetjes Maaike
|
ik denk de hele dag door over zaken waar ik fysiek op dat moment niet mee bezig ben. als ik op een stoel zit ben ik niet bezig met wat er allemaal aan die stoel wel niet mankeert, maar dan zijn mijn gedachten ergens ver weg. Of ik denk na over wat het later zal zijn, of ik denk na over practische problemen zoals een tijdsindeling. Om zo maar even te zeggen wat er in mijn hoofd allemaal omgaat, is onmogelijk; daar kan ik beter een boek over schrijven...
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik weet niet meer wat ik er mee aan moet :( Jo_Do | 10 | 17-10-2013 14:17 | |
Verhalen & Gedichten |