Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2002, 15:04
garland
garland is offline
Spike uit buffy is cool, jullie kennen hem vast wel. Maar hij zingt ook en das nie helemaal cool! de musical aflevering was echt cool, maar dat was niet de enige kleer dat Spike zingt, hij heeft ook een band en optredens, VALS! Ik was vorig jaar obsessed van Spike! maar hij kan toch beter acteren in Buffy(niet te ranzige sex!) dan zingen kan ik je verzekeren!
Oud 06-11-2002, 16:03
Carn
Carn is offline
das fijn om te weten, ik zal er rekening mee houden
Oud 06-11-2002, 16:11
FireCracker
FireCracker is offline
ik vind ddat zo stom... James Marsters speelt al zo'n 5 jaar in buffy en nu issie ineens helemaal hot! begrijp me niet verkeerd... ik gun het m van harte... maar toen ik een paar jaar geleden m leuk vond zat iedereen zovan:"jee.. wat is die gast eng, en lelijk" en nu is opeens iedereen fan van m.. naja.. ik vond de oude spike veel leuker...

en over dat zingen.. hoe kom je dr bij? hij kan hartstikke mooi zinge! je kent zeker Angel niet, van zijn band Ghost of the robot? die moet je maar es d-loaden, prachtig nummer... en hij heeft een prachtige stem.

*ugh* Esther heeft gesproken
Oud 06-11-2002, 16:17
Severus
Severus is offline
Twee redenen waarom dit topic een slotje moet krijgen:

- Jouw commentaar over Spike had je beter kunnen posten in het officiële Buffy topic:

http://www.forum.scholieren.com/show...53#post2721153

- Verder is jouw topic meer een mededeling en slaat het niet echt ergens op.

Ripper
Oud 06-11-2002, 18:12
Verwijderd
Citaat:
garland schreef:
Spike uit buffy is cool, jullie kennen hem vast wel. Maar hij zingt ook en das nie helemaal cool! de musical aflevering was echt cool, maar dat was niet de enige kleer dat Spike zingt, hij heeft ook een band en optredens, VALS! Ik was vorig jaar obsessed van Spike! maar hij kan toch beter acteren in Buffy(niet te ranzige sex!) dan zingen kan ik je verzekeren!
Goh, ik vraag me af waarom hij de zanger is van de band Ghost of the Robot...

Maare, acteren kan hij echt wel! Kijk maar eens bijv. naar "Beneath You", seizoen 7. James verdient een Oscar!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 10:05
Aurora
Aurora is offline
Jah ik vind ook dat ie beter kan zingen dan acteren ja

Ben ik trouwenz de enige die die lelijke, debiele ketting die hij tegenwoordig aanheeft van zn nek wil rukken?! Het ziet er niet uit!! Toch vreemd hoe één klein detail heel zn coolheid kan laten verdwijnen..
Oud 08-11-2002, 13:00
garland
garland is offline
sorry dat ik dit heb geplaatst hoor, maar ik wilde het kwijt en ik wist helemaal niet dat er een speciaal buffy topic was. Het spijt me. Maar ik heb Angel gedownload en die vind ik niet zo vet, ik heb al die dingen van een optreden gedownload en dan vind ik hem niet zo goed, maar ja, ik vind spike trouwens al wel langer leuk hoor! en ik hou al op want ik zal niks meer zeggen

xx Garland
Oud 09-11-2002, 20:25
Noínden
Noínden is offline
Ho ho ho ho ho ho ho, kom niet aan mijn James.
Ten eerste: hij kan enorrum goed zingen (idd Angel, maar Dangerous is ook leuk)
Ten tweede: aan het begin van Buffy was Spike echt veeeel leuker dan nu. Nu is het echt zo'n gigantische kwijlebal. 'Oh Buffy, I love you...' Uruglug... Evil Spike was echt om je tanden in te zetten (flauw, ik weet het).

Oh en Ripper? Buffy en Giles? Eeew. Giles en Anya natuurlijk!!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Nospheratou schreef:

Giles & Anya kick ass!!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 22:03
Severus
Severus is offline
Citaat:
Nospheratou schreef:
Jij bent overduidelijk een lid van de Eeeuw-crowd.

Giles/Anya? Come on! Denk je nou echt dat een man als Giles de afdankertjes van Xander wil hebben?

Ripper
Oud 09-11-2002, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Nospheratou schreef:
Ho ho ho ho ho ho ho, kom niet aan mijn James.
Ten eerste: hij kan enorrum goed zingen (idd Angel, maar Dangerous is ook leuk)
Ten tweede: aan het begin van Buffy was Spike echt veeeel leuker dan nu. Nu is het echt zo'n gigantische kwijlebal. 'Oh Buffy, I love you...' Uruglug... Evil Spike was echt om je tanden in te zetten (flauw, ik weet het)
Agree! Evil Spike rocks, en William ook . Maar, hoe jammer ik het ook vind dat een Spike-topic een slotje moet krijgen, lijkt me dat wel het slimste aangezien er al een heel topic aan Buffy gewijd is. Zie de link van Ripper
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 12:16
stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
Inge13 schreef:
Agree! Evil Spike rocks, en William ook . Maar, hoe jammer ik het ook vind dat een Spike-topic een slotje moet krijgen, lijkt me dat wel het slimste aangezien er al een heel topic aan Buffy gewijd is. Zie de link van Ripper
Oud 10-11-2002, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Pherwilyaiel schreef:
ik vind ddat zo stom... James Marsters speelt al zo'n 5 jaar in buffy en nu issie ineens helemaal hot! begrijp me niet verkeerd... ik gun het m van harte... maar toen ik een paar jaar geleden m leuk vond zat iedereen zovan:"jee.. wat is die gast eng, en lelijk" en nu is opeens iedereen fan van m.. naja.. ik vond de oude spike veel leuker...

en over dat zingen.. hoe kom je dr bij? hij kan hartstikke mooi zinge! je kent zeker Angel niet, van zijn band Ghost of the robot? die moet je maar es d-loaden, prachtig nummer... en hij heeft een prachtige stem.

*ugh* Esther heeft gesproken

Ik vond Spike toen wel leuk, maar niet erg lekker (duh want toen was Angel er nog en daar was ik toen obsessed van ). Pas later begon ik zijn eh... goede kwaliteiten in te zien. Rond de tijd dat ik hem halfnaakt daar rond zag lopen. XP

En hij heeft zeker geen prachtige stem... hij heeft gewoon geen zangstem, hoe graag hij ook zou willen.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 18:11
Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Ripper schreef:
Jij bent overduidelijk een lid van de Eeeuw-crowd.

Giles/Anya? Come on! Denk je nou echt dat een man als Giles de afdankertjes van Xander wil hebben?

Ripper
Wat is een Eeeuw-crowd? Heb ik iets gemist? JIJ in ieder geval Tabula Rasa! Giles en Anya horen gewoon bij elkaar!! Alles was (op dat ene ruzietje na) gewoon perfect! Ik houd van die twee (en niet alleen samen. Giles mag dan een beetje oud zijn, hij mag er nog steeds wezen !)!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten