Advertentie | |
|
![]() |
|
Twee redenen waarom dit topic een slotje moet krijgen:
- Jouw commentaar over Spike had je beter kunnen posten in het officiële Buffy topic: http://www.forum.scholieren.com/show...53#post2721153 - Verder is jouw topic meer een mededeling en slaat het niet echt ergens op. Ripper
|
Jah ik vind ook dat ie beter kan zingen dan acteren ja
![]() Ben ik trouwenz de enige die die lelijke, debiele ketting die hij tegenwoordig aanheeft van zn nek wil rukken?! Het ziet er niet uit!! Toch vreemd hoe één klein detail heel zn coolheid kan laten verdwijnen..
|
sorry dat ik dit heb geplaatst hoor, maar ik wilde het kwijt en ik wist helemaal niet dat er een speciaal buffy topic was. Het spijt me. Maar ik heb Angel gedownload en die vind ik niet zo vet, ik heb al die dingen van een optreden gedownload en dan vind ik hem niet zo goed, maar ja, ik vind spike trouwens al wel langer leuk hoor! en ik hou al op want ik zal niks meer zeggen
xx Garland
|
Ho ho ho ho ho ho ho, kom niet aan mijn James.
Ten eerste: hij kan enorrum goed zingen (idd Angel, maar Dangerous is ook leuk) Ten tweede: aan het begin van Buffy was Spike echt veeeel leuker dan nu. Nu is het echt zo'n gigantische kwijlebal. 'Oh Buffy, I love you...' Uruglug... Evil Spike was echt om je tanden in te zetten (flauw, ik weet het). Oh en Ripper? Buffy en Giles? Eeew. Giles en Anya natuurlijk!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Giles/Anya? Come on! Denk je nou echt dat een man als Giles de afdankertjes van Xander wil hebben? Ripper
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik vond Spike toen wel leuk, maar niet erg lekker (duh want toen was Angel er nog en daar was ik toen obsessed van ![]() En hij heeft zeker geen prachtige stem... hij heeft gewoon geen zangstem, hoe graag hij ook zou willen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[Fototopic] Welke bekende man/vrouw vind je heet/sexy/mooi? Missy | 500 | 29-06-2010 12:42 | |
Seksualiteit |
Mooie mannen/jongens topic. Mindfields | 348 | 18-02-2004 14:51 | |
Films, TV & Radio |
Buffy seizoen 7 SPOILER topic [deel 2] x-spekkie-x | 73 | 27-07-2003 08:46 | |
Films, TV & Radio |
acteurs-actrices wie zijn de beste/knapste/... *engeltje* | 82 | 26-02-2003 11:51 | |
Muziek |
james marsters(spike) Verwijderd | 5 | 23-11-2002 18:26 | |
Films, TV & Radio |
Buffy vs Angel Dark Shadow | 22 | 31-01-2002 07:20 |