Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Loop alle studies af die dr zijn op HBO-niveau (heb begrepen dat je dat wilt)..Welke opleiding je in eerste instantie wel 'aaspreekt' , hoeft niet te zeggen: geweldig, dit is het, olé...
Neem aan dat daar wel een paar opties uitkomen, ga die uitzoeken, wat het precies inhoudt, waar het is, blabala.. Kortom: ga niet zitten kniezen in een hoekje: nix is voor mij gemaakt, want een opleiding vinden die precíes bij je past is behoorlijk moeilijk...Als je je best ervoor doet kom je heus wel iets tegen wat je engiszins aanspreekt! Goodluck...(enne: je bent niet de enige die met dit probleem kampt hoor!) Greetz Guesst! ![]() |
![]() |
|
wat volgt is wat ik heb gedaan:
ergens een boekje zoeken waar alles instaat wat je kan studeren en dan doorstrepen wat je zeker niet wil, uiteindelijk (je hebt nu nog wel tijd genoeg, ga er gewoon elke maand ff met een rooie balpen doorheen) blijven er nog een paar richtingen over waar je info over moet zoeken. zo wordt je keuze al heel wat klaarder
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() misschien kan je em vertellen wat 'ie allemaal moet weten als decaan ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Niet weten wat ik wil Verwijderd | 1 | 23-06-2013 10:18 | |
Studeren |
Niet weten wat ik voor opleiding wil doen Hippie :peace: | 9 | 16-12-2010 13:48 | |
Liefde & Relatie |
Geen idee wat ik hiermee aan moet crawloftime | 18 | 14-02-2010 17:35 | |
Algemene schoolzaken |
Ik heb geen idee wat ik later wil worden leipo | 30 | 18-11-2005 20:06 | |
Studeren |
Niet weten wat ik wil. freakinaround | 9 | 03-10-2005 11:50 | |
Liefde & Relatie |
geen idee wat ik hier mee moet.... moedergans | 12 | 02-09-2002 18:49 |