Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind dat echt
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee ik vind het ook echt tien keer niks.
|
hey, da's helemaal niet zo kinderachtig als je denkt hoor, voor die das betaal je misschien meer als voor jouw hele outfit van vandaag! da's echte merkenkleding (als 't Donaldson oid is) waarvoor big bucks betaald moeten worden. Ok, 't is geen zicht, maar 't staat wel 'chique' zogezegd...
|
Als het geen knalgeel met velblauwe stropdas is maar wel nog een beetje een passend kleurtje heefd vind ik het wel leuk, anders lijd het te veel af.
Mijn vader heefd een donkerrode met witte asterix hondjes, maar die doet hij alleen om op een feestje ofzow en niet als hij een serieus of belangrijk gesprek met iemand moet voeren. Dat zijn gewoon van die etikette's waar je eigenlijk niks aan kunt doen tenzij je d'r massaal wat aan doet maar ik denk dat dat toch niet gebeurd.
|
Ik ken zo iemand
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() en stropdassen met een disneyfiguurtje vink juist lachen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Heb wel een hele stoere van Donald Duck, maar die doe ik niet aan naar een serieuze gelegenheid... ![]()
|
|