Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Whaa, ben super jalours op de mensen die dat wel kunnen, het si niet dat ik me voor tranen ofzo schaam en soms moet ik wel opeens huilen waar iedereen bij is maar ik kan niet uitleggen waarom......het was zelfs zo dat ik op mijn moeder''s crematie mijn vriendinnen stond te troosten omdat zij het zo erg vonden voor mij.....
Sommige dingen kan je gewoon niet, en bij mij is dat dus ook praten over gevoelens.....
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik woon op een groep met een paar jongeren ( begeleidend wonen ) en elke dag zijn er wel 2 leidings... maar ik heb zoveel mee gemaakt ( mn hele leven ) dat ik hartstikke depressie ben geworden alleen hebben de leidings 1 probleem...volgens hun heb ik pret oogjuhs dus jah....ze kunnen nooit an me zien hoe ik me voel en ik ben nog noooooooooooooooooooooit uit mezelf naar 1 van de leiding toe gegaan om te zeggen hoe ik me voel en dat heb ik nu nog.... dus ja...... khou het ook bij mezelf.... maarja tis geen pretjuh om al die rot gevoelens bij je te hebben greetz...undertaker/martin |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]benchMarc schreef:
[B]Misschien verschil tussen mannen en vrouwen, als je zo kijkt zie je dat de meeste mannen ze gewoon kunnen verbergen, de meeste vrouwen daarentegen tonen hun emoties. Dat vind ik niet echt klopppen, ikd enk dat het daar niets mee te maken heeft....ik ken genoeg jongens die hun gevoelens een stuk beter kunnen laten zien dan ik....het is gewoon je karakter denk ik....
|
ik krop ze meestal op, en dan komt alles er na een week ofzo tegelijk uit.. nou.. dan wil je echt niet bij me in de buurt komen, dan scheld ik op alles en iedereen die me ook maar een beetje niet aanstaat...
|
![]() |
ik stop ook al mijn gevoelens weg...
en dit heeft gewerkt tot een tijdje terug toen werd het allemaal teveel. nu wordt ik helemaal gek van mezelf... zonder me af en heb bijna geen vrienden meer... ook intereseer ik me nergens meer in en het enige wat ik doe is mijzelf wegstoppen achter mijn computer. ik heb veel last van stemmings wisselingen, de ene keer voel ik mij perfect en heb ik het gevoel dat ik de wereld aan kan en de aandere keer wil ik het liefst gewoon in slaap vallen en dat dan alles gewoon voorbij is. soms barst ik gewoon ineens in huilen uit en dan zet ik de muziek hard aan..... |
![]() |
|
op school noemen ze me harteloos....
Ik krop mn emoties op, en ik uit ze niet...huilen heb ik al in geen járen meer gedaan...zelf niet toen zo'n 3 jaar geleden mn opa was overleden....ik heb mezelf daarvoor een tijdje gehaat, omdat ik et abnormaal vond...maar daarmee heb ik leren leven....maar erg geliefd ben ik niet op school..omdat ik veel te koud ben...so be it..
|
![]() |
|
ik ben ook heel slecht in het tonen van emoties naar anderen toe, door bepaalde ervaringen vind ik het heel moeilijk om over persoonlijke dingen te praten.
als mensen persoonlijk tegen mij gaan worden, dan is het BOEM dikke muur om me heen. ik heb me dat aangeleerd om me zelf te beschermen. ik merk wel dat emoties opkroppen zeker niet goed voor je is, want ik had eerst altijd veel agressie-aanvallen en de afgelopen tijd had ik dat niet meer. maar sinds ik me weer heel erg in mezelf keer, wordt die agressie weer steeds groter en ben bang dat dan binnenkort de bom gaat bartsten, dus das niet zo tof..... ![]() Grtz, K.G. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb meestal wel iemand tegen wie ik mijn gevoelens kan uiten, dat lucht op
Als je ze blijft opkroppen hou ik alleen maar maagkrampen over en een gevoel van leegte. Ik probeer geen muur om mijn hart te bouwen, waardoor je eigenlijk vanzelf niks meer zegt en ook dingen om je heen niet echt meer meemaakt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Asperger [autisme] of niet? PapaRoach<3 | 48 | 03-02-2009 15:23 | |
Liefde & Relatie |
vriend(in) via internet? Zazoo | 42 | 16-03-2004 15:49 | |
De Kantine |
Wat is de zin van het leven?? D-But | 103 | 13-02-2004 19:06 | |
Psychologie |
Inschatten van problemen en het inschatten van sterke punten (van jezelf) iamre18 | 34 | 26-02-2003 19:27 | |
Liefde & Relatie |
Stelling: 'aardige' jongens zijn inferieur. Verwijderd | 55 | 10-06-2002 00:34 | |
Liefde & Relatie |
Hoe zeg je dat je..... Xahe | 7 | 06-06-2002 10:58 |