Advertentie | |
|
![]() |
|
Kwalitatief redelijk router is een Repotec. Werkt prima en nog redelijk geprijst.
||
Citaat:
|
![]() |
Hee mense, ik ben ook op zoek naar een router. Alleen zoek ik er een die zowel adsl en kabel aankan (bij ons kun je nu wel adsl krijgen, maar pas over een paar maanden kabel). Ik heb gehoord dat Sitecom en I-tech (kweet niet zeker hoe je de naam schrijft) zo'n routers hebben, maar weet een van jullie daar misschien meer van?
|
ik heb een sitecom, werkt met ADSL en Cable. is bijna overal tekoop. +/- €89
http://80.247.198.48/products_info.p...d=152&grp_id=7 |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
www.informatique.nl
3com officeconnect wireless router (4 port + wlan) kost daar ongeveer 210 euro, een pcmcia 3com nic 90 euro dacht ik en een interne pci 3com nic 150 euro |
![]() |
||
Citaat:
ik heb dus zelf de derde in de tabel (die met new erachter) de vierde is die draadloze en ik zie nu dat daar ook 4 lan poorten opzitten!!! en die is dus €199 bij mycom
||
Citaat:
kheb namelijk nog een kapotte HD liggen met garantie.. en op het moment dat ze failliet gingen ging ie kapot ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als het een Maxtor is heb je mazzel, die leveren ze namelijk nog, en die garantie nemen ze over. Een Seagate gaat je niet lukken, dat leveren ze niet meer... Misschien bij de fabrikant zelf?
|
![]() |
Op dit moment heb ik er 2 in gebruik.
1. U.S. Robotics met printer server dat ding kost 170 euro www.zerosix.nl 2. is een iets goedkopere Edimax 80 euro of zoiets www.mycom.nl Succes er mee
|
volgens mij is er niet echt iets als een slechte router. tenzij je echt speciale dingen met je router zou willen doen kan je denk ik het beste gewoon de goedkoopste nemen die je kan vinden. heb nog nooit echt klachten gehoord over een router die het niet of niet naar behoefte dee.
-de postbode-
||
Citaat:
|
![]() |
Wij draaien thuis ook een kabel modem op een router.
Een Draytek. Ik zou geen andere nemen. Kennis van ons en een vriend van hem hebben eens een aantal van die routers getest op het werk. Die goedkope routers waren allemaal zo te kraken. En die draytek geen voor geen meter. Zit ook een ingebouwde firewall in. mzzl
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (vaak zat gedaan)
||
Citaat:
||
Citaat:
moet wel naar ierland he.. ![]() en dan komt ie daar en blazen een paar van die debiele IRA lui mijn HD op ![]() ![]() hoeveel was jij kwijt voor het verzenden? en hoe heb je het verzonden? want het moest ook nog in speciale verpakking ofzo
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[help] router achter router TheWhiteOwl | 6 | 10-02-2014 22:14 | |
Software & Hardware |
PC met router verbinden Verwijderd | 6 | 10-08-2009 14:35 | |
Software & Hardware |
Hulp nodig bij gebruik van router i.c.m. kabelfoon modem G.T.C. | 2 | 15-05-2007 13:07 | |
Software & Hardware |
Netwerk: router Wandering | 7 | 05-03-2007 19:22 | |
Software & Hardware |
Switch of Router achter een Router SuicideFunky | 5 | 26-10-2006 11:30 | |
Software & Hardware |
[Router] PC en Xbox 360 D | 7 | 26-03-2006 11:39 |