Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Gelukkig staat mijn vader achter mij....Die gaat nu ook eerst een tussenoplossing zoeken...Hij is het ook zat....Hij kan nooit wat goed doen volgens mijn moeder.... ![]()
||
Citaat:
![]() Heb net gesprek op school gehad...En ik ga niet stoppen, ga m'n best nu doen...dat probeer ik ook al is het zo moeilijk... Ze weten nu wat er aan de hand is....Ik zou het eerst niet vertellen omdat ik het niet nodig vond... Ik krijg zometeen de uitslag of ik pfeiffer heb... ![]()
|
Hoi Heleen,
Ik heb ook Pfeifer gehad, en het is niet bepaald het leukste wat je kan gebeuren... Sommige mensen zijn er gevoelig voor, andere niet. Het hoeft niet altijd door zoenen te komen, want ik heb het afgelopen halfjaar niet gezoend dus.. Het kan ook komen doordat je gedronken hebt uit andermans glas, dat diegene pfeifer had zonder dat je het zelf wist. Maar het stomme is dat je voor een heleboel dingen gewoon te moe bent, mijn advies luidt, heb je pfeifer, ga vroeg naar bed (vooral heel veel slapen!) en slaap uit tot aan het begin van de middag. Ga eens lekker lang in bad zitten, ontspant echt. Voel je je fit genoeg om naar buiten te gaan, doe dat, buitenlucht doet goed! Dit is tenminste wat je er zelf aan kunt doen.. Veel sterkte, ik hoop dat er toch nog wat positiefs komt uit die test. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
hmz minderz zeg...
kheb hier thuis ook best vaak ruzie, maar niet zo erg als bij jou thuis denk ik... kzou ook zo snel mogelijk uit huis willen maar kheb daar helemaal geen geld voor enzo.. dus kblijf nog wel een tijdje wachten kan je ook niet bij je vader gaan wonen dan?? nah khoop iig dat t snel goedkomt... en dat je geen pfeifer hebt he... suc6 |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Veel succes met de thuis situatie.
||
Citaat:
P.S eei pletterprater, niet van die professionele antwoorden ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
En een naamgenoot en iemand die zich ook rot voelt
![]() Ik heb je verhaal gelezen, en ik kan heel goed begrijpen dat je blij bent dat je ouders uit elkaar gaan... In sommige gevallen is t gewoon beter, hoe moeilijk ook. Hopelijk gaat t nu beterder allemaal. Wat fijn voor je dat je geen Pfeiffer hebt! Ik heb t nu, en ik word er echt gek van! Zorg goed voor jezelf, dat is heel erg belangrijk nu. Ook al heb je geen Pfeiffer, toch ben je moe. Dat heeft ook zo zn redenen. Heel veel sterkte, mocht je willen praten: heleen_hpvd@hotmail.com. *knuf* Heleen.
||
Citaat:
|
Ik weet het niet meer....het ging dit weekend goed...tenminste dat dacht ik...
![]() Maar ik sta er gewoon tussen in....Mijn moeder denkt dat ik mijn vader overal om bel als m'n moeder weer iets "fout" doet... Nu hebben ze weer ruzie... Ik zit er nu weer over na te denken om te kappen met school... Mijn moeder zit tegen ons te zeuren over m'n vader maar zelf trekt ze geen bek tegen hem over.... ![]()
|
*gaat stiekem even preken
![]() Stoppen met school is echt niet zo slim.. Werken word je misn na een tijdje weer spuugzat, en een opleiding heb je hard nodig. Als je dan weer moet beginnen, kan je met mensen id klas komen die jonger dan je zijn, je voelt je ouder, je moet weer wennen, en alles duurt alleen maar langer. Tuurlijk, ik kan niet zeggen of je moet stoppen, maar probeer het gewoon.. Je school weet dat je (misschien) pfeiffer hebt, dan kunnen ze er rekening mee houden dat het niet altijd even lekker zal gaan. Probeer het iig vol te houden, ga desnoods halve dagen oid. Misn kan je met je ouders praten ofzo, goed uitpraten, misverstanden ed oplossen.. Naja, je zal t al wel geprobeerd hebben.. Kweenie, k hoop dat het snel weer beter gaat.. Sterkte ![]()
||
Citaat:
![]() Ik wacht het nog wel ff af ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
helppp ik kan niet meer!!! danielDTC97 | 11 | 21-01-2012 16:38 | |