Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2002, 22:55
Verwijderd
V8, 07 maart 2002, 22:05 - 23:10

Alias - Truth be told

Amerikaanse drama-actieserie. De zesentwintig-jarige Sydney Brustow lijkt in het dagelijks leven een lief studerend meisje maar schijn bedriegt! In realiteit is ze niemand minder dan een dubbelspion. Ze werkt met hart en ziel voor de CIA en als dubbelspion voor een geheime organisatie die zich SD-6 noemt. Sydney kan deze dubbelrol prima aan ondanks dat deze haar in menig moeilijke situatie terecht brengt, waarbij het niet altijd duidelijk is wie er nu aan de goede kant staat. SD-6 verbiedt haar namelijk om enige informatie door te spelen, naar wie dan ook. De rol wordt zwaar wanneer ze het haar verloofde wel vertelt. Gelukkig vindt ze wel al het vertrouwen in haar vader die ook niet de minste rol vertegenwoordigt, hij is namelijk ook dubbelspion. Sydney Bristow alias Kate Jones, alias Amy Tippin is behoorlijk slim, ze is wiskundig sterk, spreekt meerdere talen vloeiend en vecht als de beste.

Eerste aflevering
Categorie: Serie/soap
Aflevering: 1
Acteurs: Sydney Bristow: Jennifer Garner. Jack Bristow: Victor Garber. Arvin Sloane: Ron Rifkin. Michael Vaughn: Michael Vartan e.a
Land: USA

Kom er erg laat mee, maar heeft iemand die serie toevallig vanavond gezien? Ikke wel, en wat een goede serie!! Ik heb gehoord dat het alleen nog maar beter wordt!!
In Amerika is deze serie al een hele grote hit en heeft nu al wat prijzen in de wacht gesleept, terwijl dit nog maar het eerste seizoen is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2002, 13:27
Elektro M.J.
Elektro M.J. is offline
Ik heb het gister gezien, maar wist al heel lang dat het bestond. Het is een grote hit in de VS.
Oud 21-11-2002, 12:34
Verwijderd
Even uppen:

Net5 is begonnen met het uitzenden van deze serie, sinds gisteren. Ik heb net de eerste aflevering gekeken (heb het gisteren opgenomen) en ben vrij positief. Normaal hou ik niet zo van die soort conspiracy-achtige series, maar ik vind het echt leuk

Wie heeft het gisteren ook gekeken?

Enn.. hoe zat dat nu met Sydney en Amy, waar is die Amy ineens gebleven?! Dat snap ik niet helemaal
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 11:20
CraigDavid
CraigDavid is offline
volgens mij begon hij eerst ook op v8.
ik keek hem toen niet omdat ik d8 dat het een stomme film was.
en toen vorige week werd gezegd dat alias voortaan zou beginnen d8 ik ook van shit, maar ik heb hem woensdag gekeken en ik vind hem tegen mijn verwachtingen in erg goed.
Oud 23-11-2002, 12:26
fruitmand
fruitmand is offline
het komt te laat op tv, dan lig ik al in bed
snik...
Oud 23-11-2002, 14:45
Verwijderd
Ik vind 't echt koel! En ik wil die haarkleur.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 16:03
Davine
Ze heft mooi haar idd ik wil dat ook, kwil zwart niet meer...wil t nu dus knalrood
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 16:43
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
Davine schreef:
Ze heft mooi haar idd ik wil dat ook, kwil zwart niet meer...wil t nu dus knalrood
nieuwe topic bij lifestyle:
mogen meisjes van 12 jaar hun haar knalrood verfen
Oud 23-11-2002, 17:24
FireCracker
FireCracker is offline
op v8 vond ik het al niet echt boeiend, en nu nog steeds niet echt... ik wil charmed terug...
Oud 23-11-2002, 17:46
wicce
wicce is offline
hehe, lol, dat rooie haar vond iik meteen ook helemaal HET
vond et wel een leuke serie, al zag ik et maar met een half oog. ga zeker weer kijken
Oud 23-11-2002, 20:33
scala
scala is offline
Afgelopen zomer was ik in Australie en daar is het ook een groot succes ik keek het af en toe ook, maar vond het toen enigszins verwarrend omdat ik de eerste paar afleveringen natuurlijk gemist had en dus niet helemaal begreep wat ze allemaal deed en waarom maar ik vond het wel erg koel ben dus blij dat het hier nu ook uitgezonden wordt en dat ik eindelijk afl 1 gezien heb

die haarkleur is gaaf jah wel heavy trouwens, je zag dat ze het verfde, maar in de laatste scenes had ze weer bruin haar...dus eigelijk moet het toch gewoon een pruik zijn?

ow en dat die kies eruit werd getrokken ieww!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten