![]() |
|
Een vraagje over aliases:
Ik draai een web/mailservertje voor 5 domeinen: - computerdokter-groenlo.nl - bellebloazers-eibergen.nl - hollandpromotie.nl - jeronimo2ehandsmeubels.nl - burger-harmonie.com Tot zover niks aan de hand, werkt allemaal lekker Alleen, ik heb zelf info@computerdokter-groenlo.nl in gebruik, maar de nieuwste klant gebruikt info@hollandpromotie.nl Nu kun je in /etc/aliases wel gaan doen: info: info@computerdokter-groenlo.nl, info@hollandpromotie.nl maar dan lijkt het me, dat of hollandpromotie.nl mijn mail krijgt of ik de mail van hollandpromotie. Is niet de bedoeling, en omdat ik hem zelf minder gebruik is op moment alleen die van hollandpromotie in gebruik. Naar alle waarschijnlijkheid wil jeronimo2ehandsmeubels.nl ook info gaan gebruiken, dus dan heb ik WEL een probleem. Dit is ongetwijfeld eenvoudig op te lossen, ik weet alleen niet hoe. Heeft iemand hier ervaring mee ?
|
![]() |
|
Bij mijn host draait er een tooltje waarmee ik email-adressen kan aanmaken en verwijderen per domein. Daar draait de exim mailserver, met een MySQL backend IIRC.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
hosting prijzen wdekreij | 17 | 17-03-2004 16:12 |