Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ze hebben me eens verteld dart dat met 1 of andere batterij te maken had die in je moeder bord zat. nuy zit mijn pc in een extra stopcontact met een drukknop eruit (je wete wel zon verloopdoos) als je die uitschakeld heb je dat probleem omdat er dan zelf geen voeding meer is als je die aan laat staan scheelt dat heeel veeeel heb bijna nooit meer.. als je hem wel in een gewoon geaard stopcontact heb zotten week het ook niet ![]() |
![]() |
|
![]() |
Zo'n battery zorgt ervoor dat alles in je bios blijft staan. Instellingen, tijd enz. Maar dat is snel op te lossen door er een nieuwe battery in te knallen. Als je elke keer een reg fout krijgt in windows. Zou ik de pc opnieuw instaleren. Ik heb ook vaak genoeg het register proberen te maken, maar dan doet hij het 2 weken en kan je als nog de hele zooi formateren.
format c: /s /q /u s = system q = quick u = undo
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Windows Live Messenger geen links meer aan te klikken Verwijderd | 7 | 31-10-2006 19:34 | |
Software & Hardware |
Rpc juventus | 3 | 08-02-2004 12:32 | |
Software & Hardware |
Help! Mijn Computer Start Plotseling Opnieuw Op juventus | 6 | 08-02-2004 12:22 | |
Software & Hardware |
[Win98] Register fout Puta | 15 | 25-04-2003 11:45 | |
Software & Hardware |
[foutmelding] Opstarten --> registerfout diamondvoodoo | 8 | 02-08-2002 23:57 | |
Software & Hardware |
Registerprobleem bij Windows 95 BlueSkyraider | 7 | 02-02-2002 16:41 |