Advertentie | |
|
![]() |
|
vind dat je moet reageren. waarom zou je het niet doen? omdat het allemaal blanke kinderen zijn? omdat ze nog maar kind zijn?
laat ze gewoon in de klas vertellen waarom ze zo reageerden (schreeuwden, oerwoudgeluiden maakten ![]() T lijkt me niet goed als je gelijk boos wordt op die kinderen (groep 7-8? stvweekjournaal)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() bv. en als ze nou blank waren? wat het uit maakt dat ze bruin zijn, of wat ze dan verder anders zijn (volgens de kinderen) dan zijzelf. of de situatie om te draaien: wat als er hier oorlog is, als je hier blijft ga je dood, wat doe je dan? vluchten... hoe zou jij 't vinden als ze jou dan daar gaan uitschelden etc.. "wat nou als een belg ofzo hierheen vlucht, mag 't dan wel omdat we ze kennen, ze niet/nauwelijks anders zijn" maar vooral wat EvilSmiley zegt ![]() ik kan me overigens slecht voor stellen dat kinderen uit groep 7 echt zo reageren.. beetje vreemd |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laat eens een of twee asielzoekers, die de Nederlandse taal redelijk machtig zijn, in je klas komen vertellen. Ik denk dat je dan wel een aantal diehards klein krijgt. Of bezoek een asielzoekerscentrum. Baat het niet, dan schaadt het zeker ook niet. Groep 7 is oud genoeg om daar iets van op te steken. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Ik moet een boek kiezen, welke? rakker126 | 22 | 22-11-2010 20:17 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 |