Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2002, 21:32
Nakki
Nakki is offline
hoi allemaal k had dus 2 maanden met ene heel leif meisje...
maar afgelopen vrijdag had ze het dus uitgemaakt.. k zat daar heel erg mee en heb lopen janken van hier tot gunter..maar ze belt me nu nog steets elke dag en smst me enzo en zegt dat ze nog heel veel van me houd en me nooit meer kwijt wil... maar het is uit!? k vin der nog steets echt hartsikke leuk.. maar ze zegt dat ze nog heel veel van me houd en neit kwijt wil maar dat ze gewoon niet meer met me kan nemen.. ze zegt dat ze als ze me over 2 jaar bijvoorbeeld weer tegen kom dan weer wil, k vroeg waarom nu dan niet? ze begong te huilen en legde uit dat haar ouders 15 waren toen ze elkaar ontmoete enzo en zij is nu 14... maarjah... wat moet k hier nu allemaal mee? k hou echt gewooon heel veel vander...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-11-2002, 22:08
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Hmm87 > Ik zou gewoon aan haar vragen waarom ze je nog steeds belt en smst en dergelijke dingen zegt terwijl het uit is. En ik zou haar ook gewoon vragen wat er nou aan de hand is. Je mag toch op zn minst weten waaróm ze het uit heeft gemaakt?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 22:54
Denise84
Denise84 is offline
ik denk dat ze gewoon wil 'genieten van haar jeugd' en daarom niet vast wil zitten aan iemand. Praat erover of laat haar gaan.
Oud 19-11-2002, 06:22
sas_andrea
sas_andrea is offline
ik zou ook gewoon aan dr vragen waarom ze dit met je doet. Dit is nl best lastig voor jou.
Dus vraag aan dr waarom het uit is, waarom de smsjes dan nog en waarom in hemelsnaam dat ding over haar ouders. Is ze bang voor altijd aan je vast te zitten?

Na ja, succes!
Oud 19-11-2002, 12:35
heldin
heldin is offline
denkt zij dat als ze het niet uit had gemaakt jullie voor altijd en eeuwig aan elkaar vast zouden zitten of zo??
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 12:42
Verwijderd
Misschien voelt ze zich schuldig? Als dat zo is, gaat het vanzelf over.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 09:53
oneMen
oneMen is offline
En ontopic:
hmm87, je ex probeert waarschijnlijk gewoon je aan een lijntje te houden... of ze heeft er spijt van dat het uit is.. Vraag haar wat ze nou eigenlijk wil. Ik denk dat ze dat zelf dat ook niet weet, en maak dan duidelijk dat het gewoon over is, want anders weet je nooit waar je aan toe bent en daar wordt je alleen ongelukkig van. suc6.

Laatst gewijzigd op 22-11-2002 om 11:17.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 12:24
Verwijderd
Ik denk dat dit meisje nog niet klaar is om zich te binden, ookal is ze misschien wel verliefd op je. Ik denk dat je haar een duidelijke boodschap moet geven want ze maakt het je wel erg moeilijk zo. Ze zal moeten kiezen of ze iets met je wil, of niet.. maar niet de tussenweg die ze nu neemt. Dus, of ze gaat er helemaal voor en jullie proberen het nog een keertje, of ze besluit het echt uit te maken maar laat jou dan ook verder met rust. Misschien is het moeilijk omdat jij nog verliefd op haar bent, maar ik denk dat het voor jezelf het beste is duidelijkheid te hebben. Tevens moet dit meisje begrijpen dat niet alleen haar gevoelens hier een rol spelen, maar ook de jouwe, en dat ze daar niet mee kan spelen, maar er rekening mee moet houden.

Laatst gewijzigd op 22-11-2002 om 11:18.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten