Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik had ook een 7,8, maar dan voor Grieks!
||
![]() |
Citaat:
(6.5 voor Grieks, 9.5 en 7.2 voor Latijn) ------------------ When you speak from the heart, you rule. When you speak from the mind, you destroy.
|
![]() |
Wat gaat het goed met iedereen!!
Grieks: 3.3, 3.4, 6.7 Latijn: 4.7, 4.8 Maar ik vind het beide niet zo heel erg boeiend, en ik baal er eigenlijk wel van dat ik ze niet beiden kan laten vallen. Maar ik wil wel op het gym blijven! ------------------ Everything happens for a reason, only the reason can be difficult to understand. Ik ben helemaal niet nieuwsgierig, ik wil alleen alles weten!
|
Oh, gaat iedereen nu zijn cijfers geven? Dan mag ik ook. Ik heb vandaag mijn schoolonderzoeken Grieks en Latijn teruggekregen en ik was zeer verbaasd:
Grieks: 8,2 Latijn: 8,6 Ik haalde voor latijn nooit veel hoger dan een 7,5 en nu op het tentamen ben ik de hoogste van de klas. Ik kan het nog steeds niet geloven. ![]()
||
Citaat:
Maar, we dwalen allemaal af van het onderwerp. Ik zal wel even een nieuwe topic openen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
[MP3] Spoken word. Funky Latin - Corde de vie Tricks' | 14 | 23-12-2004 10:49 | |
ARTistiek |
[MP3] Funky Latin - Caramel Tricks' | 31 | 18-11-2004 10:02 | |
ARTistiek |
[MP3] Nujazz; Funky Latin - These New Rhythms Tricks' | 16 | 26-10-2004 08:21 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
latin - welke zangers? missy sunshine | 9 | 03-03-2004 19:49 | |
Muziek |
latin - welke zangers? missy sunshine | 8 | 02-02-2004 18:38 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Latin Toneelstuk....HELLUP!!!! Thania | 1 | 10-03-2001 17:46 |