Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2002, 13:30
vixen
vixen is offline
hell, hebben jullie dat ook welles dat je iemand tegen komt op straat of op school en dat jullie recht op elkaar aflopen en als je dan langs elkaar moet gaat dat zo van, naja beetje moeielijk uit te leggen maar als jij een stap naar lings doet doet die ander dat ook en als die persoon naar rechts doet doe jij dat ook. en zo blijf je dan ff staan en je probeert langs elkaar te komen.
Nou viel het me laatst op dat dat bij mij echt al heeeel lang niet gebeurd is, nou vraag ik me echt af hoe dat kan.

ideeen?

mijn theorie was dat dat met je zelfvertrouwen te maken heeft, ik heb nu veel meer zelfvertrouwen dan eerst (=ik weet beter wat ik wil) dus het gebeurd me minder vaak.

als jullie dit trouwens te ver gezocht vinden, dan nevermind, maar ik vroeg het me gewoon af
Oud 15-11-2002, 13:42
sinsere
sinsere is offline
Hahaha ja dat ken ik wel
Heb ik ook weleens. Het gebeurt op het moment dat je gaat twijfelen welke kant je op gaat. Als jij gewoon doorloopt zal er nix gebeuren. Dat kan met zelfvertrouwen te maken hebben, je houding straalt dat wel uit.
Maar ik denk dat het ook wel toeval kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 14:37
tacidvs
tacidvs is offline
Ach, gewoon lichaamstaal Zat boeken over, maar of die gelezen worden... We vragen het gewoon iemand die ze gelezen heeft!
Oud 15-11-2002, 15:40
Verwijderd
Is mij ook al heel lang niet meer overkomen. De school waar ik op zit is een oud gebouw (vroeger klooster), dat wat is uitgebreid en nu een huisvesting is voor een school met 1300 leerlingen. Dan bots je dus nogal snel bijna tegen elkaar op (veel smalle gangen, veel leerlingen). Op straat heb ik zoiets verder nooit.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 15:48
dystopia
dystopia is offline
Vaak kwestie van logisch lopen: loop aan de rechterkant en de tegenliggers lopen aan de linkerkant.

Als dat niet mogelijk is loop je tegen elkaar aan. Denk je: ach die 3 seconden maken me niet uit, ik ga even opzij. Of denk je ik heb haast en dus ga ik voor. En dan is het een kwestie van volhouden tot 1 van beide overgaat op optie 1.
Oud 15-11-2002, 16:28
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik had het pas nog, ik liep met wat vrienden door de stad. En toen kwam er een vrouw aan, en ik wist dat ik opzij moest omdat zij dr anders niet langskon, dus ik stap netjes opzij en zij ook en zo bleven we doorgaan.

Maar dat was heel raar, had meer met koppigheid te maken, want zij bleef gewoon staan wachten tot IK weer opzij ging
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 02:45
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Citaat:
otherside schreef:
hell, hebben jullie dat ook welles dat je iemand tegen komt op straat of op school en dat jullie recht op elkaar aflopen en als je dan langs elkaar moet gaat dat zo van, naja beetje moeielijk uit te leggen maar als jij een stap naar lings doet doet die ander dat ook en als die persoon naar rechts doet doe jij dat ook. en zo blijf je dan ff staan en je probeert langs elkaar te komen.
Nou viel het me laatst op dat dat bij mij echt al heeeel lang niet gebeurd is, nou vraag ik me echt af hoe dat kan.

ideeen?

mijn theorie was dat dat met je zelfvertrouwen te maken heeft, ik heb nu veel meer zelfvertrouwen dan eerst (=ik weet beter wat ik wil) dus het gebeurd me minder vaak.

als jullie dit trouwens te ver gezocht vinden, dan nevermind, maar ik vroeg het me gewoon af
K denk zelfvertrouwen, vroeger dacht je dan "langs waar ga ik? ALs die ander nu langs daar wil?" Nu "ik ga langs daar", de ander merkt dit en kiest de andere kant.

Of als je meer van verkeer kent, ga je langs rechts voorbij (ik altijd links, na)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten