Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2002, 17:25
PV
PV is offline
DEN HAAG Minister Korthals van Defensie treedt naar aanleiding van het rapport over de bouwfraude af.De commissie-Vos is van oordeel dat hij als minister van Justitie de Kamer onjuist geinformeerd heeft over de aanstaande schikking rond de aanleg van de Schipholspoortunnel. Korthals (VVD) verzekerde de Kamer in november 2001 dat hij niet wist dat de fraudezaak rond de tunnel geschikt zou worden. Uit de openbare verhoren bleek dat hij in juli al op de hoogte was. Behalve de tunnelaffaire ligt Korthals ook onder vuur in de discussie rond de beveiliging van Pim Fortuyn. Minister Kamp van VROM krijgt Defensie erbij. (nos TT)

gaat lekker daar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-12-2002, 18:13
WolterB
WolterB is offline
ik heb t nieuws net ook gehoord

t wordt echt te erg met al die aftredende politici

laat ze lekker hun ambstermijn volmaken en de fouten die ze gemaakt hebben proberen te herstellen ipv anderen met hun problemen op te zadelen die zij achterlaten bij t vertrek
Oud 12-12-2002, 18:37
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
WolterB schreef:

laat ze lekker hun ambstermijn volmaken en de fouten die ze gemaakt hebben proberen te herstellen ipv anderen met hun problemen op te zadelen die zij achterlaten bij t vertrek
Vorig jaar zeikte iedereen nog over de sorry-cultuur

Als de commissie gelijk heeft, vindt ik het terecht dat hij afgetreden is. Een minister die de kamer niet goed inlicht is niet te vertrouwen en ongeschikt om dat ambt te vervullen.
Oud 12-12-2002, 22:18
Balance
Balance is offline
hij was toch al demissionair

Maar serieus: het is natuurlijk nog steeds een zooitje daar, maar dit is niet aan dat zooitje met de LPF enzo te wijten. Dit gaat over iets wat al gebeurde vóór het kabinet Balkenende.

Maar wel slim van Korthals (hij kon ook niet anders, aangezien hij gewoon loog tegen de kamer) met de komende periode waarin hij ook nog wel zat gezeik over zich heen zal krijgen ivm de beveiliging van Pim Fortuyn.
Reageren

Regels voor berichten