Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2002, 11:21
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Ik vind het echt een schande dat hij is blijven zitten. Als ik hem was geweest dan was ik opgestapt. Hij heeft het laatste jaar meerdere fouten gemaakt, en ik vind dat hij daar zijn conseclusies uit moet trekken: opstappen dus.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2002, 11:25
Isa
Isa is offline
laat al die bolletjesslikkers maar lekker lopen! leve korthals, ik zie dit absoluut niet als een schande.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 11:32
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Het zijn wel blunders ja, wat een gedoe en moeite, maar jah, wie weet wat voor ramp er na korthals zou kunnen komen.
Oud 25-01-2002, 11:34
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
laat al die bolletjesslikkers maar lekker lopen! leve korthals, ik zie dit absoluut niet als een schande.

Ok ok, ik weet jouw standpunt over dat soort dingen nu wel. En wat vind je van die bouwfraude?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 11:37
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
bolletjess(f)likkers: gewoon met zn allen in een cel douwen.
Bouwfraude: terug laten betalen en lekker straffen, stelletje aarsneukende klootzakken.
Oud 25-01-2002, 11:48
Unexplained
Unexplained is offline
Aftreden klinkt wel leuk, maar heeft dat effect?

Komt er door het aftreden een persoon op zijn plaats die het werk beter doet?

DAT is, naar mijn mening, een belangrijkere vraag dan of Korthals moet aftreden.

Hij doet beslist z'n best denk ik, dus zoveel kun je hem niet verwijten.
Oud 25-01-2002, 11:50
^AmArU^
^AmArU^ is offline
ach fantastisch toch dat zo iemand mag blijven zitten
buiten dat het me geen fuck kan schelen, denk ik niet dat hij verantwoordelijk is
laat ze toch lekker lopen
boeit niet hoor
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 12:51
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Gedoe om niks. Als Korthals eruit was geschopt was dat alleen maar om als zondebok te dienen. Wat een gespeelde verontwaardiging van iedereen ineens. Dit soort dingen zijn toch an de orde van de dag en nogal onbelangrijk. Je schiet er geen klap mee op als je die bolletjesslikkers in de gevangenis stopt. Voor iedere weer tien nieuwe. Gevangenissen kun je veel beter gebruiken om moordenaars en verkarchters in te stoppen.
Oud 25-01-2002, 13:38
Verwijderd
Korthals heeft het juiste gedaan. Hij is misschien niet heel snel geweest met het plan van aanpak voor de drugskoeriers op Schiphol, maar als hij dat wel was geweest, had het niks gescheeld.

Ik word zo ziek van die mensen die altijd zeiken op ministers...dat zijn bijna altijd mensen die het altijd denken beter te weten terwijl ze geen flauw benul hebben van wat er nu eigenlijk allemaal speelt in zo'n situatie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten