Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2002, 22:08
tiktoktak
tiktoktak is offline
Ik heb nu al bijna 9 maand met mijn eerste vriend. Ik hou van hem en ik zou eigenlijk niet weten wat ik zonder hem moet. Hij is naast mijn liefje ook een van mijn beste maatjes.
Maar ik heb de laatste tijd een beetje het idee dat er wat fout zit in onze relatie. Op de een of andere manier mis ik hem. Het is namelijk meestal zo dat ik degene ben die hem belt als we elkaar één of twee dagen hebben gezien, zoals nu het geval is. Ik heb nu besloten dat hij maar als eerste moet bellen, vooral zodat ik weet dat hij mij ook mist. Want daar twijfel ik een beetje aan, vooral omdat ik altijd de eerste moet zijn die iets van zich laat horen. Eigenlijk best stom zoals ik het nu lees, want ik weet best dat hij mij mist.
En dat is net zoiets met zoenen in het openbaar. Laatst vertelde hij me dat hij zich daar niet zo prettig bij voelt, waar ik best wel vrde mee kan hebben maar toch. Dat terwijl we eerder tijdens uitgaan ons nog wel eens afzonderden. Dat vindt ik erg jammer, want ik laat graag aan iedereen zien hoe gek ik op hem ben. Ik vindt het fijn om zijn hand vast te hebben of zijn arm om me heen. En ook om soms heel klef te doen in bijzijn van anderen. Meestal zijn we in een groep dus ze zullen ons niet zo missen. Maar hij wil dat liever niet, hij wil liever met de rest dansen enzo. Miss. ook best stom om me daarover druk te maken maar als we elkaar zien zijn er meestal ook anderen bij. Dan wil ik hem ook wel eens vijf minuutjes voor mezelf. En hij is ook niet echt romantisch, terwijl ik daar erg op val. Nog nooit heeft hij me met een kadootje verrast. Toen ik geslaagd was kreeg ik een kadobon en toen hij terugkwam van vakantie een of ander beeldje. Terwijl ik heel erg mijn best had gedaan om iets liefs voor hem te kopen. Oke, mannen staan er bekend om niet de meest romantische personen te zijn maar je raakt er wel door teleurgesteld. Geen grote dingen maar je twijfelt er wel van

En dan hetgeen waardoor ik het meest ben gaan twijfelen. Ik ben bang dat ik iemand anders leuk begin te vinden...
En eerlijk, dat komt ben ik bang door die dingen waardoor hij mij teleursteld, hoewel ik weet dat hij mij niet kwijt wil en echt van me houdt. Ik weet niet hoe ik hiermee om moet gaan. Ik denk er de laatste tijd veel aan of ik het niet beter uit kan maken. Want ik wil niet met hem hebben terwijl ik een ander leuk vindt. Maar ik weet het niet zeker omdat ik heel veel van hem hou.

Heeft iemand van jullie ook eens zoiets meegemaakt? Wat heb je toen gedaan? Ik zou het fijn vinden om te weten hoe anderen dit hebben opgelost. Miss dat ik dan ook een oplossing kan vinden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2002, 07:14
Verwijderd
Dit is zeker erg vervelend.
Ik kan er zelf slecht tegen als iemand onattent is enzo. Ik ben meestal ook niet degene die belt, zeker niet in het begin. Dan laat ik hem gewoon bellen en leid ik daaruit af hoe vaak hij ongeveer de behoefte heeft om mij te spreken en dan zal ik later ook niet vaker bellen dan dat.

Er zullen wel weer veel mensen het niet met me eens zijn, maar ik vind het sowieso een goed idee om hem een tijdje niet te bellen. Laat het maar eens van zijn kant komen nu.

Over dat klef zijn bij vrienden en tijdens uitgaan enzo...
Ik denk dat dat iets is waar je je bij neer moet leggen, of jullie moeten de gouden middenweg vinden ofzo.
Je zegt dat je hem meestal ziet wanneer er ook anderen bij zijn. Misschien moeten jullie dan vaker samen afspreken ofzo.

Dat met die kadootjes...ook dat herken ik. Dat is echt zoooo vervelend, daar ga je je ook niet leuker van voelen.
Het helpt waarschijnlijk niet om te zeggen dat je hem onattent vindt maar probeer dat toch eens te vertellen. Of ga eens een heel goed gesprek met 'm voeren waarin je hem precies vertelt waar je allemaal mee zit.

Ik zou niet meteen gaan zeggen dat je iemand anders leuk vindt, dat kan dingen onnodig kapot maken. Ik zou het nog even aankijken, misschien even wat afstand van die andere jongen nemen?
suc6
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 08:05
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Heel erg vervelend maar nu even uit zijn oogpunt, ik ben ook zo, ik ben niet klef in het openbaar omdat ik daar een hekel aan heb, ik heb er ook een hekel aan als anderen klef zijn in het openbaar,Hij mist jou wel, maar na 2 dagen bel ik me vriendin echt nog niet ofzo hoor, misschien na een weekje, om de simpele reden, dat ik geen tijd heb om haar te missen ik heb het gewoon zo druk
Oud 20-11-2002, 08:28
oneMen
oneMen is offline
Nou op zich ben ik wel dat ik totaal geen problemen mee heb om iets te doen in het openbaar met mn vriendin als het een beetje normaal blijft , maar kadootjes zijn altijd wel moeilijk. Het liefst ga ik gewoon wat doen met mn vriendin met zn tweeen zoals bios ofzow maar als je nou nog tips hebt voor alle niet zo romantische jongens; gooi het in de groep plz.

Kijk je hebt al 9 maanden met je vriend. Dat is vast niet zomaar. Uitmaken is denk ik als ik het nu zo hoor een hele slechte keuze want dan zal je waarschijnlijk binnen een maand hier weer terug komen met de mededeling dat je hem zo mist en dat je er spijt van hebt dat je het hebt uitgemaakt. Na 9 maanden kan je volgens mij bter er eerst over praten voordat je er zomaar een einde aan maakt.

Het beste is misschien toch om het te vertellen tegen je vriend. Ik zelf zou dat heel prettig vinden, want ik kan er meestal niet tegen dat ik niet weet waar ik aan toe ben. Je zegt zelf al dat je het weet dat hij je mist, dus het hoeft helemaal niet een vervelend gesprek te zijn. Geef hem een hint, neem hem mee ergens naar toe met zn tweeen. Als jullie genoeg tijd hebben met zn tweeen dan rust er ook niet zon druk op het uitgaan ('want ze wil weer klef doen enzo').

Suc6
Oud 20-11-2002, 08:44
dark spirit
dark spirit is offline
Ik herken dit heel erg.
Zelf had ik al bijna 3 jaar met mijn vriend. Hij hield wel van me, en miste me ook, daar twijfelde ik niet aan. Maar ik kon gewoon niet echt lekker met hem praten, hij kon idd nooit eens een leuk kadootje verzinnen etc etc. Ik begon ook erg te twijfelen of dit nou wel was wat ik wilde. (hij is niet zo slim, kon geen baan vinden, en eigenlijk was ie gewoon een kneus) Achteraf heb ik er maanden mee rondgelopen, maar eerst had ik gewoon niet zo door dat er iets niet goed zat.

En toen werd ik dus ook gek op een andere jongen! Hij was al jaren een hele goede vriend, maar nu kreeg ik ook echt vlinders. Ik begrijp dat jij je vriend eigenlijk niet kwijt wilt, maar voor mij was er echt geen twijfel mogelijk. Ik bekeek de relatie die ik op dat moment had met heel andere ogen en zag dat het gewoon nergens naartoe ging.
Ik heb het dus uitgemaakt en ben met die andere jongen verdergegaan (ben er nu ruim 1,5 jaar heel gelukkig mee). Ik heb echt geen moment spijt gehad!

Dit is mijn verhaal, ik weet niet of jij hetzelfde zou moeten doen, dat weet je zelf het beste denk ik.
veel succes in ieder geval
Oud 20-11-2002, 18:06
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
[dit is niet mn eigen nickname, eigenlijk van mn broertje mja]

maakt iedereen dit mee ofzo.. ik ook namelijk
ik heb nu anderhalve maand verkering met mn vriend (is nog niet zo heel lang) en daar was ik echt heeel blij mee, aangezien ik al heeeel lang verliefd op hem was en hij ook op mij, maar we kregen pas na een tijdje verkering, maar oke dat doet er niet toe
ik zit er ook mee, dat het soms gewoon lijkt of ik hem meer mis dan hij mij, alsof hij liever op feestjes- waar we samen naartoe zijn gegaan- met anderen omgaat dan met mij, alsof ik veel meer lieve dingetjes voor hem doe dan hij voor mij, alsof ik zo vanzelfsprekend ben
hij ziet mij als "zijn vriendin" en niet als persoon op zich
ik moet met hem meelopen, achter hem aanhuppelen
niet dat hij zo dominant is
maar gewoon alsof ik meer aan hem denk, meer moeite voor hem doe enzo..
mhh njaa.. ik kom niet echt uit mn woorden...
het is toch anders dan dat ik het hier beschreven heb, ik snap trouwens niet waarom ik het nog een keer ga beschrijven als het heel veel lijkt op jullie "situaties"

mja ik heb dus ook gevoelens voor een vriend van me, ook een vriend van mijn vriend, maar hij blijkt mij ook leuk te vinden.... dilemma?

dunno what to do

zijn dr nou geen mensen met oplossingen?

is het trouwens niet gewoon als je in een relatie zit waar je niet genoeg aandacht krijgt (want zo zit het wel bij mij) dat je iemand zoekt war je wel die aandacht van krijgt? of is dat alleen bij mij? ik weet dus wel hoé het zit.. alleen niet wat ik er aan moet doen ..

Laatst gewijzigd op 20-11-2002 om 18:09.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 18:12
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
Meisje - vriend
- niet genoeg aandacht
- andere jongen

Oud 20-11-2002, 18:13
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
vaag
Reageren