[dit is niet mn eigen nickname, eigenlijk van mn broertje mja]
maakt iedereen dit mee ofzo.. ik ook namelijk
ik heb nu anderhalve maand verkering met mn vriend (is nog niet zo heel lang) en daar was ik echt heeel blij mee, aangezien ik al heeeel lang verliefd op hem was en hij ook op mij, maar we kregen pas na een tijdje verkering, maar oke dat doet er niet toe
ik zit er ook mee, dat het soms gewoon lijkt of ik hem meer mis dan hij mij, alsof hij liever op feestjes- waar we samen naartoe zijn gegaan- met anderen omgaat dan met mij, alsof ik veel meer lieve dingetjes voor hem doe dan hij voor mij, alsof ik zo vanzelfsprekend ben
hij ziet mij als "zijn vriendin" en niet als persoon op zich
ik moet met hem meelopen, achter hem aanhuppelen
niet dat hij zo dominant is
maar gewoon alsof ik meer aan hem denk, meer moeite voor hem doe enzo..
mhh njaa.. ik kom niet echt uit mn woorden...
het is toch anders dan dat ik het hier beschreven heb, ik snap trouwens niet waarom ik het nog een keer ga beschrijven als het heel veel lijkt op jullie "situaties"
mja ik heb dus ook gevoelens voor een vriend van me, ook een vriend van mijn vriend, maar hij blijkt mij ook leuk te vinden.... dilemma?
dunno what to do
zijn dr nou geen mensen met oplossingen?
is het trouwens niet gewoon als je in een relatie zit waar je niet genoeg aandacht krijgt (want zo zit het wel bij mij) dat je iemand zoekt war je wel die aandacht van krijgt? of is dat alleen bij mij? ik weet dus wel hoé het zit.. alleen niet wat ik er aan moet doen ..