Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben het met Myself! eens.
![]() ![]() Ook denk ik dat mensen er nu makkelijker voor uit durven komen. Misschien door het succes van Tatu (die clip is nou niet bepaald allesverhullend), misschien omdat de maatschappij ook moderner is geworden, mensen kijken er minder snel van op.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Man - Man / Vrouw - Vrouw: op geen enkele manier nageslacht Het zit toch in de menselijke natuur om te overleven, daarom voelen vrouwen zich aangetrokken tot gespierde mannen en mannen tot vrouwen met grote bekkens. (natuurlijk erg gegeneraliseerd) Ik ga hier niet de discussie aan of homosexualiteit wel of niet 'onnatuurlijk' is, want dat is imho 1 van de domste discussies ooit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind het eigenlijk niet eens een mening, het is ieders eigen gevoel, dat kan geen mening zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ervarings tips van andere vertellen aan je ouders dat je waarschijnlijk bi bent Pancakelover | 15 | 08-06-2014 03:06 | |
Seksualiteit |
Experimenteren met leden van hetzelfde geslacht - Homoseksueel? powersneder | 50 | 21-04-2013 15:37 | |
Seksualiteit |
sex met het eigen geslacht ? francisco | 55 | 02-07-2008 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Lesbi miss-bi | 24 | 27-11-2003 14:09 | |
Seksualiteit |
hetro, homo, bi lune | 5 | 14-06-2003 19:49 | |
Seksualiteit |
is bi zijn en groter probleem dan homo zijn? ECH | 42 | 02-07-2002 21:04 |